آیا ترافیک پنهان Mastodon برای شبکه اجتماعی در حال رشد مشکل ایجاد می کند؟
با توییتر، فیسبوک، لینکدین و سایر شبکههای اجتماعی، میتو،د ترافیک آن سایتها را در گزارش Google Analytics خود مشاهده کنید. مطمئناً به صاحبان سایت، بازاریابان رسانههای اجتماعی و دیگران کمک میکند تا ارزش آن شبکه اجتماعی را بهتر درک کنند (از نظر ترافیک، تبدیل و غیره) با استفاده از Mastodon از rel noreferrer، آن ترافیک با ترافیک مستقیم مخلوط میشود، بنابراین مطمئناً. آب ها را از نقطه نظر تحلیل گل آلود می کند.
اگر چیزی در آن جبهه تغییر کند، مطمئناً به این پست اضافه خواهم کرد. و اگر در نهایت Mastodon را امتحان کنید، می تو،د بیا دنبالم و بری (هر دوی ما اکنون در آنجا بسیار فعال هستیم).
به روز رس،:،ی من را در توییتر پینگ کرد افزودن پارامترهای کمپین GA3 را قادر می سازد تا بازدیدهای ماستودون را ردیابی کند. منظور من لینک های معمولی ارسال شده در آنجا بود که به صورت Direct Traffic ظاهر می شوند. همچنین، به نظر می رسد که GA4 هنوز آن بازدیدها را به صورت مستقیم ردیابی می کند، حتی زم، که از پارامترهای کمپین استفاده می شود.
با تمام هرج و مرج توییتر در چند هفته گذشته، بسیاری از آنها به سمت آن هجوم آورده اند ماستودون. من هفته گذشته ثبت نام کردم و بسیاری از سئوکاران دیگر نیز ثبت نام کرده اند. اگرچه کمی منحنی یادگیری وجود دارد، و شبیه توییتر در سال 2010 است، باید اعتراف کنم که واقعاً آن را دوست دارم.
ترافیک Mastodon کجاست؟
از آنجایی که بیشتر در Mastodon اشتراکگذاری میکنم، و با افزایش فعالیت در شبکه اجتماعی به طور کلی، سعی میکنم بازدید از محتوای Mastodon را ردیابی کنم. کاوش در گوگل آنالیتی، در گذشته هیچ نتیجه ای از Mastodon نداشت، بنابراین تصمیم گرفتم به سرعت آنچه را که در حال وقوع است از نقطه نظر ردیابی بررسی کنم.
در اینجا چیزی است که من در GA3 هنگام استفاده از پارامترهای کمپین می بینم. من Mastodon را به ،وان منبع و Social را به ،وان رسانه درج کردم: