آنچه Instacart می گوید. علی می،، نایب رئیس محصولات تبلیغاتی در اینستاکارت، معتقد است که سفارش آنلاین مواد غذایی نباید برای برخی یک لو، یا راحتی باشد، بلکه یک گزینه برای همه باشد – صرف نظر از بودجه.
به زودی، Instacart پیشنهادات تبلیغاتی جدید را با هدایای رایگان بهبود میبخشد و یکی ب،، یکی بگیر (BOGO).
فرآیند جدید ایجاد آگهی ساده Instacart. در ماه اکتبر، Instacart راه سادهتری را برای تبلیغکنندگان برای ایجاد و مدیریت کمپینهای خود راهاندازی کرد. می تو،د اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی جدید در آنها بخو،د وبلاگ.
چرا ما اهمیت می دهیم. انواع کمپین جدید به تبلیغکنندگان و برندها راه دیگری برای تبلیغ محصولات خود به مصرفکنندگان میدهد و به آنها کمک میکند در هزینههای مختلف صرفهجویی کنند. اگر برند خواربارفروشی یا ،ده فروشی دارید یا مدیریت می کنید، باید به محض در دسترس بودن انواع تبلیغات جدید را در حساب خود آزمایش کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
تبلیغ کنندگان Instacart اکنون گزینه های بیشتری برای تبلیغ محصولات خود در این پلتفرم دارند. این هفته، تبلیغات در Ad Manager راهاندازی شد که به برندها امکان دسترسی به کوپنها و کمپینهای Stock Up & Save را میداد.
می، در پستی نوشت: «با راهاندازی تبلیغات جدید Instacart، همه شرکای برند ما اکنون توانایی راهاندازی کوپنها و تبلیغاتی را دارند که میتوانند نتایج تجاری م،اداری را به همراه داشته باشند و همچنین فرصتهای پسانداز بیشتری را به مصرفکنندگان منتقل کنند. ما مفت،یم که به گسترش مجموعه خود با قابلیتهای سلفسرویس اضافی، قالبهای تبلیغاتی که منجر به نتایج میشوند، و اندازهگیری که برندها برای درک تأثیر واقعی کمپینهای خود در Instacart به آن نیاز دارند، ادامه میدهیم.»
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.