چرا ما اهمیت می دهیم. مطمئناً، اگر از هماکنون تا مارس زمان و منابع دارید، میتو،د از تیم برنامهنویس خود بخواهید تا روی بهبود امتیاز INP شما کار کنند. تغییرات تکنیکی کوچکی وجود دارد که یک توسعهدهنده قوی میتواند در مدت زمان کوتاهی برای بهبود INP و سایر موارد حیاتی وب شما انجام دهد. اما من از این تغییر وحشت و استرس ندارم، در زم، که می تو،د به آن برسید و مهمتر از آن، تمرکز خود را بر ارائه محتوای عالی و مفید برای کاربران خود ادامه دهید.
Google’s Core Web Vitals INP ایمیلی را منتشر می کند که باعث نگرانی می شود
منبع: https://searchengineland.com/googles-core-web-vitals-inp-issues-email-causing-concern-429318
من نمی توانستم بیشتر موافق باشم – این در ترجمه گم می شود و مردم بدون دانستن داستان واقعی شروع به عصبی شدن می کنند.
Mordy Oberstein و Nati Elime، آن را به خوبی در این مجموعه توییت ها بیان ،د.
اعلامیه های ایمیل در حال حاضر، گوگل است ارسال اعلامیه های ایمیل به صاحبان سایت هایی که نمرات زیر آستانه نمره INP خوب دارند. ایمیلها دامنه سایتی را که مشکل دارد فهرست میکنند، بنابراین اگر چندین سایت تأیید شده در کنسول جستجو دارید که امتیازات INP ضعیفی دارند، ممکن است چندین URL سایت را در ایمیل فهرست کند.
INP جایگزین FID می شود. به ،وان یادآوری، گوگل چند ماه پیش به ما گفت که INP در مارس 2024 جایگزین FID خواهد شد. سپس چند هفته پیش، گوگل گزارش جدیدی را در کنسول جستجو منتشر کرد تا امتیازات INP را به صاحبان سایت منتقل کند تا آنها بتوانند قبل از مارس آماده شوند. مهلت 2024.
با این حال، گوگل از سیگنالهای دیگری به ،وان بخشی از سیستم رتبهبندی اصلی خود استفاده میکند تا تعیین کند چه چیزی باعث ایجاد یک تجربه صفحه خوب در خارج از Core Web Vitals میشود.
INP (Interaction to Next Paint) معیار جدیدی است که در مارس 2024 جایگزین FID (تأخیر ورودی اول) به ،وان Core Web Vital خواهد شد. «تا آن زمان، INP بخشی از Core Web Vitals نیست. گوگل توضیح داد که کنسول جستجو دادههای INP را گزارش میکند تا به شما در آمادهسازی کمک کند.
نگر، و سردرگمی. این ایمیلها، همانطور که انتظار دارید، باعث نگر،، وحشت و سردرگمی میشوند. اگر در چند روز گذشته در شبکههای اجتماعی بودهاید، پستهای بیشماری از صاحبان سایتها را میبینید که در مورد اینکه برای «رفع» مشکلات Google خود چه کاری باید انجام دهند، وحشت کردهاند. تقریباً همه چیز به این ایمیل در مورد نمرات INP برمی گردد.
همانطور که قبلاً در پوشش قبلی خود درباره این تغییر INP گفتم، Google تکرار کرد که Core Web Vitals رتبهبندی خوبی در جستجوی Google را تضمین نمیکند، مارتین اسپلیت، مهندس روابط توسعهدهنده در Google نوشت.
- «تجربه عالی صفحه بیش از Core Web Vitals را شامل می شود. طبق گفته Splitt، آمار خوب در گزارش Core Web Vitals در Search Console یا گزارشهای Core Web Vitals شخص ثالث، رتبهبندی خوب را تضمین نمیکند.
نگران نباش اول از همه، امروز هیچ چیز تغییر نمی کند، در واقع، در صورت تمایل، چندین ماه فرصت دارید تا امتیاز INP خود را بهبود بخشید. به علاوه، این یک امتیاز در تمام امتیازات اصلی وب است که بخشی از جنبه تجربه صفحه جستجوی Google است. و تجربه صفحه نیز بخش کوچکی از الگوریتم رتبه بندی کلی جستجو است. به خاطر داشته باشید، ارتباط مهم ترین عامل است، نه اینکه نمره INP شما چقدر عالی است.
تجربه صفحه خوب بخشی از سیستم رتبه بندی اصلی گوگل است. Core Web Vitals – اگرچه ممکن است یک سیگنال رتبهبندی مستقیم نباشد – راهی است که میتو،د سعی کنید بفهمید آیا به یک تجربه صفحه خوب دست مییابید یا خیر.
عملکرد صفحه فوقالعاده مهم است، اما من فکر میکنم برای جلوگیری از “قطارهای تبلیغاتی” که اولین راهاندازی CWV بود، بیشتر اندازهگیری میشود. https://t.co/qSUTDiPjPE
— Mordy Oberstein *در بهترین حالت متوسط* (@MordyOberstein) 11 جولای 2023
“جنبه های زیادی در تجربه صفحه وجود دارد، از جمله برخی از آنها ذکر شده است این صفحهدنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، به Search Engine Land گفت. اگرچه ممکن است همه جنبهها مستقیماً برای اطلاع از رتبهبندی مورد استفاده قرار نگیرند، اما معمولاً با موفقیت در رتبهبندی جستجو همخو، دارند و ارزش توجه دارند.»
در اینجا یک ایمیل نمونه است:

در اوایل این هفته، گوگل شروع به ارسال اعلانهای ایمیلی از طریق کنسول جستجوی گوگل برای صاحبان سایتهایی کرد که امتیازات INP سایتشان به اندازه کافی نبود. موضوع این اعلامیهها «مشکلات Core Web Vitals INP در سایت شما شناسایی شد».