گوگل گفت: “از آوریل 2023، تبلیغات وسایل نقلیه برای همه تبلیغکنندگان کانادایی در دسترس خواهد بود. تبلیغات خودرو در آینده به کشورهای بیشتری گسترش خواهد یافت.”
گوگل گفت: “تبلیغ کنندگان وسایل نقلیه می توانند با آپلود فیدهای وسیله نقلیه خود در Merchant Center و اجرای کمپین های ،ید هوشمند در Google Ads برای ارائه تبلیغات وسایل نقلیه شرکت کنند. درباره تبلیغات وسایل نقلیه، فرآیند اجرا، و سیاست هایی که باید دنبال شود“
گوگل تبلیغات وسایل نقلیه، که در ژانویه 2022 به صورت بتا راه اندازی شد و سپس در مارس 2022 در دسترس همه تبلیغ کنندگان ایالات متحده قرار گرفت، اکنون در این ماه در دسترس تبلیغ کنندگان کانادایی است.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-vehicle-ads-ca،ian-advertisers-35229.html
برای یادآوری، گوگل پست گذاشت یک پست وبلاگ در این مورد با چند اسکرین شات از ظاهر آنها، چیزی که در تست هایی که چندی پیش پوشش دادیم دیدیم:
تبلیغات خودرو یک قالب تبلیغاتی متمرکز بر عملکرد، همهکانالی و با قیف پایینتر است که به تبلیغکنندگان خودکار اجازه میدهد کل موجودی خود را برای مشتریان علاقهمندی که برای وسایل نقلیه در Google.com ،ید میکنند، تبلیغ کنند. این قالب تصویری از خودرو به همراه اطلاعاتی مانند ساخت، مدل، قیمت، کیلومتر و نام تبلیغکننده را به مشتریان نشان میدهد. با کلیک بر روی آگهی خودرو، مشتری به صفحه توضیحات خودرو (VDP) در وبسایت آگهیدهنده میرود، جایی که او میتواند اقدامات بیشتری مانند تماس با فروشنده، ارسال فرم سرنخ، یا سایر اقدامات را قبل از بازدید از نمایندگی انجام دهد.
تبلیغات خودرو یک قالب تبلیغاتی متمرکز بر عملکرد و با قیف پایینتر است که به تبلیغکنندگان خودکار امکان میدهد کل موجودی وسایل نقلیه خود را برای مشتریان علاقهمندی که برای ،ید وسایل نقلیه در Google ،یداری میکنند، تبلیغ کنند. این فرمت تصویری از خودرو را با اطلاعات مهمی مانند ساخت، مدل، قیمت، مسافت پیموده شده و نام تبلیغکننده به مشتریان نشان میدهد. نمایش موجودی وسایل نقلیه موجود هم تجربه ،ید مشتری را غنی می کند و هم سرنخ های واجد شرایط بیشتری را برای تبلیغ کنندگان خودرو فراهم می کند.
تبلیغات خودرو به تبلیغکنندگان کمک میکند تا با بهینهسازی تبدیلهای آنلاین (سرنخها) و تبدیلهای آفلاین (بازدید از فروشگاه) فروش خود را افزایش دهند.