به نظر می رسد برخی از مطالعات مرتبط با سئو این ایده را تایید می کنند زیرا صفحه 1 گوگل پر از مقالات با بیش از 1000 کلمه است.
محتوای کوتاه می تواند محتوای مفیدی باشد. برای نزدیک به یک دهه، محتوای آسمان،اش و محتوای 10x مفاهیم محبوبی بودهاند. به طور خلاصه، ایده پشت هر دو این بود که “طول قدرت است.”
آیا این بدان م،است که همه محتوای طول، بد هستند؟ خیر. در برخی صنایع، محتوای طول، تر خوب، ضروری و قابل قبول است.
همچنین در این مرحله نیازی به بررسی مجدد استراتژی محتوای خود نیست. همه داستان های خود را ویرایش یا تجزیه نکنید تا زمان خواندن آنها 5 دقیقه یا کمتر باشد.
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.