به گفته گوگل، ویژگیهای جدید برای کمک به تبلیغکنندگان برای درک بهتر ،یداران همهکانالی ساخته شدهاند که احتمال ،ید از برندها 2.9 برابر بیشتر است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
به گفته گوگل، ویژگیهای جدید برای کمک به تبلیغکنندگان برای درک بهتر ،یداران همهکانالی ساخته شدهاند که احتمال ،ید از برندها 2.9 برابر بیشتر است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
درباره نویسنده
جدید در زمین موتورهای جستجو
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.
منبع: https://searchengineland.com/google-performance-max-store-sales-reporting-bidding-428468
گوگل قابلیتهای گزارشدهی و مناقصه فروش فروشگاه خود را ارتقا داده است تا به بازاریابهایی که روی کمپینهای Performance Max کار میکنند کمک کند تا فروش آفلاین را افزایش دهند.
چگونه کار می کند: فروش فروشگاه داده های فروش را برای اندازه گیری فعالیت تبلیغات آنلاین به آفلاین تجزیه و تحلیل می کند. با بارگذاری و تطبیق دادههای تراکنش برندتان، فروش فروشگاه میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا بفهمند چگونه تبلیغات به ،یدهای آفلاین تبدیل میشوند.
گوگل چه گفته است؟ مشتریان بتا که از فروش فروشگاه استفاده کرده اند، افزایش قابل توجهی در حجم فروش و ROAS خود گزارش کرده اند. گوگل در بی،های اعلام کرد که فروشگاههای زنجیرهای هلندی HEMA شاهد افزایش ۸۹ درصدی بازدهی هزینههای تبلیغاتی Omnichannel بوده است زیرا توانسته با استفاده از دادههای خود تبلیغات شخصیسازیشدهتری ایجاد کند. در همین حال، برند هندی جواهرات Tanishq از افزایش ۷ درصدی فروش آفلاین خبر داد.
چه خبر؟ Google مجموعه ای از ویژگی های جدید و بهبود یافته را به فروش فروشگاه اضافه کرده است تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا موفقیت کمپین های خود را بهتر درک کنند. این شامل:
شیرجه عمیق تر: برای اطلاعات بیشتر در مورد اجرای دادههای فروش فروشگاه و تجزیه و تحلیل کمپین مناقصه حدا،ر عملکرد، به مرکز راهنمایی Google مراجعه کنید. فروش فروشگاه یا مناقصه هوشمند.
چرا ما اهمیت می دهیم: بازاریابان میتوانند با استفاده از فروش فروشگاه، کل فروش برند خود را چه در فروشگاه و چه در حالت آفلاین اندازهگیری کنند، و به آنها کمک میکند تا پیشنهادات بهتری را برای درآمد درون فروشگاهی بهینهسازی کنند، که به طور بالقوه منجر به بازده بیشتر هزینه تبلیغات (ROAS) و افزایش فروش آفلاین میشود.