سوال این بود که “من به ،وان یک شرکت وابسته، از پنهان کاری برای مدیریت هزاران مکان پیوند تبلیغاتی در اطراف سایتم استفاده کرده ام (نه اینکه آنها را پنهان کنم).
سلام @JohnMu سوالی که همیشه پرسیدن را به تعویق انداخته ام
ما تغییر می دهیمhttps://t.co/7XfBWAqjI9https://t.co/2dvcvQd3Dz
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-on-cloaking-affiliate-links-33985.html
این برای تیم aff بسیار ساده تر است، ما سعی نمی کنیم پیوندها را پنهان کنیم
— مارتین مک گری (@seomcgarry) 24 آگوست 2022
اخیراً شخصی در مورد تعویض پیوندهای وابسته برای تلاش برای مشاهده پیشرفتها پس از بهروزرس، بررسیهای محصول سؤال کرد، که جان نیز به آن پاسخ داد.
از جان مو، گوگل در مورد مزایا و معایب پنهانکاری پیوندهای وابسته سوال شد. جان در توییتر پاسخ داد و گفت: “فکر نمیکنم با پنهان ، لینکهای وابسته چیزی به دست آورید، این فقط پیچیدگی را اضافه میکند. میتو،د از راهاندازی مبتنی بر DB بدون پنهانسازی نیز استفاده کنید.”
من به ،وان یک شرکت وابسته، از پنهان کاری برای مدیریت هزاران مکان پیوند تبلیغات در اطراف سایتم استفاده کرده ام (نه اینکه آنها را پنهان کنم)، اگر نقطه پای، شریک تغییر کند، فقط باید 1 پیوند را در پایگاه داده خود به روز کنم.
آیا این هنوز عمل ضعیف تلقی می شود؟
— مارتین مک گری (@seomcgarry) 24 آگوست 2022

مدیران aff پایگاههای داده را اجرا نمیکنند، بلکه فروشندگان هستند، بلکه از وردپرس نیز استفاده میکنند
چند نمونه:https://t.co/m7mXuNTELEhttps://t.co/wmJI7CHSKu
پاسخ هم جالب بود: