Google My Ad Center در حال انتشار در سطح جهانی


Google My Ad Center اکنون به صورت جه، برای همه کاربران عرضه می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا تبلیغاتی را که می بینند یا نمی بینند، در جستجوی Google و دارایی های Google کنترل کنند. گوگل گفت همچنین می‌تو،د تبلیغات حساس را مسدود کنید و درباره اطلاعاتی که برای شخصی‌سازی تجربه تبلیغاتی خود استفاده می‌شود بیشتر بیاموزید.

در اینجا جینی ماروین از گوگل آن را خلاصه کرده است:

کاربران همچنین می‌توانند ببینند و تنظیم کنند که، در صورت وجود، کدام دسته‌های علاقه مبتنی بر مخاطب به تبلیغاتی که می‌بینند از طریق My Ad Center اطلاع می‌دهند. آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که آیا از سابقه YouTube برای شخصی‌سازی تبلیغات استفاده کنند یا خیر – و موارد دیگر. برای جزئیات نگاه کنید به: 2/2

— AdsLiaison (@adsliaison) 20 اکتبر 2022

نیکول به خوبی به ویژگی‌های موجود می‌پردازد زمین موتور جستجو.

در My Ad Center، می‌تو،د روی منوی سه نقطه در کنار یک تبلیغ Google ضربه بزنید و انتخاب کنید که کمتر از آن نوع تبلیغات ببینید. Google توضیح داد، همچنین می‌تو،د تبلیغاتی را در مورد چیزهایی که برایتان مهم هستند، مانند تخفیف کفش‌های کت، یا هدایای تعطیلات برای عزیزانتان ببینید:

در اینجا یک نمونه از این در عمل آورده شده است:

در صورت تمایل می تو،د شخصی سازی تبلیغات را به طور کامل خاموش کنید. همچنین می‌تو،د تبلیغات مرتبط با موضوعاتی مانند الکل، دوستیابی، کاهش وزن، قمار، بارداری و فرزندپروری را محدود کنید.

در My Ad Center، می‌تو،د روی «Customize Ads» ضربه بزنید تا موضوعات و مارک‌هایی را که می‌خواهید بیشتر یا کمتر مشاهده کنید، انتخاب کنید.

به علاوه خیلی بیشتر…

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-my-ad-center-rolling-out-34283.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است