Google Merchant Center جزئیات نحوه ایجاد اعتماد با مشتریان خود را نشان می دهد

گوگل توضیح داد، که می خواهد “Google مک، امن و قابل اعتماد برای مشتریان و ،ده فروشان ما باشد. مشتریان باید نسبت به پیشنهاداتی که در حال مرور هستند و ،ب و کارهایی که از آنها ،ید می کنند اطمینان داشته باشند. گاهی اوقات ممکن است مدتی طول بکشد تا سطح اعتماد کافی به دست آید. ایجاد شده است و قبل از اینکه نمایش پیشنهادات شما به مشتریان را ایمن بد،م. این ارزیابی یک فرآیند مداوم است و از آنجایی که می د،م مشتریان احتمالاً درباره محصولات و تجارت شما تحقیق می کنند، ممکن است سیگنال های متعددی را از سراسر وب بررسی کنیم. ما در مورد تجارت شما می د،م، بهتر می تو،م نماینده شما باشیم.”

بنابراین، طرح اولیه شما از Google در مورد اینکه چگونه می تو،د مشتریان خود را به اعتماد خود جلب کنید، دارید. 🙂

در اینجا لیستی از آنچه که گوگل گفته است مشتریان برای ایجاد اعتماد در ،ب و کار شما ارزش قائل هستند، آمده است:

  • هویت تجاری:
    • نام تجاری رسمی را که در سرتاسر وب استفاده می کنید ارائه دهید و از هرگونه عدم تطابق در نام تجاری ثبت شده و نام دامنه خود جلوگیری کنید.
    • صفحه «درباره ما» را در وب سایت خود قرار دهید تا صحت خود را نشان دهید و داستان منحصر به فرد خود را به مشتریان بگویید.
    • به مشتریان اجازه دهید بدانند که می توانند شما را در پروفایل های رسانه های اجتماعی دنبال کنند و به آن صفحات از وب سایت شما لینک دهند.
  • شفافیت:
    • شفاف باشید و اطلاعات دقیقی در مورد خط‌مشی‌های خود از جمله سیاست‌های حمل و نقل، بازگرداندن و حفظ حریم خصوصی ارائه دهید.
    • در مورد مدل ،ب و کار و نحوه عملکرد خود شفاف باشید.
  • شهرت آنلاین:
    • به مشتریان بالقوه کمک کنید بفهمند چگونه از محصولات شما استفاده کنند یا مشتریان دیگر چگونه از آنها استفاده کرده اند. نمایش نظرات و توصیفات در مورد محصولات و ،ب و کار شما.
    • اگر نشان یا مهر تأییدی از منابع رسمی شخص ثالث دریافت کرده اید، مطمئن شوید که آنها را ذکر کرده اید.
    • با اطمینان از اینکه آنها می دانند چگونه با شما ارتباط برقرار کنند و پشتیب، مشتری شما چگونه تنظیم شده است، به وضوح ارتباط برقرار کنید که چگونه مشتریان می توانند با شما تعامل داشته باشند.
    • اگر یک پست وبلاگ منتشر می کنید یا اگر ،ب و کار شما در مقاله ای ذکر شده است، مطمئن شوید که مشتریان شما از این موضوع مطلع هستند.
  • طراحی حرفه ای:
    • یک گواهی SSL نصب کنید تا مشتریان بدانند که اطلاعات حساس آنها بدون رهگیری توسط هکرها بازیابی و ذخیره می شود.
    • وب سایت شما باید برای همه مشتریان قابل دسترسی باشد، به راحتی قابل پیمایش باشد، و نباید حاوی هیچ گونه تغییر مسیر یا تغییر مسیر غیر ضروری به لینک های ،اب باشد.
    • از نگهدارنده‌های مکان برای متن و تصاویر خودداری کنید. این احساس ناتمام بودن وب سایت را می دهد.

اما گوگل چگونه متوجه می شود که آیا مشتریان شما به شما اعتماد دارند یا خیر؟ گوگل این لیست را ارائه کرده است که چگونه می تو،د به گوگل کمک کنید تا در مورد ،ب و کار شما بیشتر بداند:

Google سند جدیدی را در منطقه Google Merchant Center در مورد چگونگی ایجاد اعتماد با مشتریان خود پست کرده است. این سند هویت ،ب و کار شما، شفافیت شما، شهرت آنلاین شما و طراحی حرفه ای شما بررسی می شود.

بحث انجمن در توییتر.

منبع: https://www.seroundtable.com/google-merchant-center-build-trust-with-your-customers-35714.html

مشتری صاحب فروشگاه، نشان‌واره Google خوشحال است

راستش را بخواهید، من این اعلامیه را کمی دور از اعلان های دیگر آن صفحه یافتم.