همچنین، در پست خود از ماه مارس توضیح دادم که Google میتواند جستجو را با Discover (از طریق «محصولات بیشتر») پیوند دهد و سپس آن را با Journeys در Chrome ،یب کند. اگر گوگل این کار را انجام می داد، به خوبی می توانستیم یک ویژگی SERP جدید با ،وان “محصولات بیشتر” ببینیم که شما را به داشبورد وظیفه خود برای تحقیق در مورد محصولات می برد (در حالی که در نتایج جستجو هستید).
و در نهایت ویدیوهایی بر اساس محصولاتی که من مشاهده می کردم و مردم نیز می پرسند وجود دارد. مجدداً، «داشبورد وظایف» شما انواع مختلفی از محتوا و عملکرد را جمعآوری میکند تا به سفر ،ید شما کمک کند.
،ید از طریق گوگل: مرحله ای که گم شده است (در حال حاضر)…
با عملکرد «محصولات بیشتر»، Google اطلاعات زیادی را ارائه میکند تا به کاربران کمک کند آگاهانهترین تصمیم ،ید ممکن را بگیرند. اما، چیزی کم است – شما نمی تو،د در آنجا (هنوز) ،ید کنید. اگر Google عملکرد ،ید را مستقیماً از داشبورد وظیفه شما ارائه میکرد، میتوانست به همه جنبههای چرخه ،ید (و نه فقط در مرحله تحقیق) کمک کند. Google S،pping در حال حاضر امکان ،ید از طریق Google را دارد، بنابراین اضافه شدن این مورد در داشبورد وظایف خود طول، نیست. زمان نشان خواهد داد.
یک چیز مطمئن است، گوگل با سرعتی شدید با ویژگی های ،ید و عملکرد در SERP ها (و اکنون Discover) پیش می رود. مشتاقم ببینم همه اینها به کجا منتهی می شود. و مطمئنم آمازون هم همینطوره. 🙂
منبع: https://www.seroundtable.com/google-discover-more-،ucts-change-34460.html
که مرا به “داشبورد وظیفه” می برد. همچنین اشتراکگذاری اعلان غیرفعال است (در حال حاضر)…
در ماه مارس، پستی در مورد دکمه ای نوشتم با ،وان “توصیه های بیشتر” در Google Discover نمایان می شود. فراخوان اقدام پس از تحقیق در مورد محصولات در جستجوی Google نشان داده می شود و منجر به “داشبورد وظایف” حاوی محتویاتی می شود که به کاربران کمک می کند به تحقیق در مورد محصولات (از جمله مقالات، ویدئو، عملکرد مقایسه محصول، و بیشتر). این مانند یک دستیار ،ید Google است.
در پست خود توضیح دادم که چگونه Google از دیدگاه ،ید، جستجو را با Discover مرتبط میکند و سپس کاربران را به جستجو بازمیگرداند تا سفر ،ید خود را از طریق داشبورد وظیفه تکمیل کنند. ما می د،م که گوگل اخیراً تعداد زیادی ویژگی ،ید را در SERP ها اعمال کرده است و به نظر من تغییر از “توصیه های بیشتر” به “محصولات بیشتر” ساده و در عین حال مهم است. این نشان می دهد که گوگل در تلاش است تا حتی بیشتر به یک دستیار ،ید تبدیل شود.
«محصولات بیشتر» در Discover: A Google S،pping Assistant
همانطور که در تصاویر زیر میبینید، وقتی روی «محصولات بیشتر» در Discover ضربه بزنید، به داشبورد وظیفه هدایت میشوم که ابتدا بهروزرس،هایی را بر اساس محصولاتی که در حال تحقیق بودهام (از جمله کاهش قیمت در صورت ،وم) ارائه میدهد. توجه داشته باشید، Chrome به زودی عملکرد کاهش قیمت را ارائه خواهد کرد (اما این برای پست دیگری است).
اول، این چیزی است که من در Discover می بینم:
سپس بخشی با ،وان “ادامه تحقیق” با صفحات محصولات بیشتر در لیست وجود دارد. و در زیر آن “مقالات پیشنهادی” وجود دارد که باید برای بازاریابان وابسته بسیار جالب باشد. بسیاری از صفحاتی که می بینم لیست شده اند، صفحات “بهترین دسته X” هستند که حاوی نظرات محصول (و پیوندهای وابسته) هستند.
پس از آن، بخشی با ،وان “ادامه مرور” وجود دارد که حاوی محصولاتی است که من مشاهده کرده ام، به همراه محصولات مشابهی که گوگل فکر می کند من می خواهم. همچنین، میتو،د آن محصولات را دقیقاً در داشبورد وظیفه مقایسه کنید (که منجر به SERP جدید در مقایسه محصولات میشود). بله، یک SERP جدید.