چه هفته دیوانهواری بین اعلامیههای هوش مصنوعی، بهروزرس،های الگوریتم، محتوا و بسیاری موارد دیگر. من شروع به صحبت در مورد اعلام Bard گوگل و کمی در مورد اعلام پاریس دو روز بعد می کنم. اما مایکروسافت بینگ با دموی خود نشان داد که چگونه بینگ ChatGPT را در جستجوی بینگ ،یب می کند – این قابل توجه است. در واقع، یوسف مهدی از مایکروسافت گفت که بینگ شاهد بزرگترین افزایش ارتباط در دو دهه گذشته بود و این با داستان بهروزرس، الگوریتم بینگ که در 18 ژانویه نوشتیم، همسو بود. بینگ حتی دستورالعملهای مدیر وبسایت خود را برای مطابقت با نسخه جدید جستجوی بینگ بهروزرس، کرد. ما همچنین دیدیم که چگونه تبلیغات جستجو یکپارچه می شوند. شاید تکان دهنده باشد که جستجوگران متوجه نمی شوند که این جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی چقدر مهم خواهد بود. گوگل همچنین نه تنها یک، بلکه دو بهروزرس، رتبهبندی جستجوی گوگل تایید نشده داشت، یکی در رتبه چهارم و دیگری در 8/9. دنی سالیوان از گوگل در مورد اینکه محتوای هوش مصنوعی چگونه برای جستجو مفید است، بیشتر توضیح داد و سپس به ما توصیه های بیشتری کرد. گوگل گفت JSON-LD، Microdata و RDFa همگی برای داده های ساختاریافته من، هستند. گوگل نمایندگی های کاربر GoogleProducer و GoogleProber را تایید کرد. Google در حال پردازش مجدد دسته ای از نظرات محلی است که قانونی بودند اما به طور تصادفی حذف شدند. Google Business Profiles شکلکها و نویسهها را از نامهای ،بوکار حذف میکند. Google Merchant Center یک نمای فوری در جستجو دارد. گوگل در حال آزمایش جعبه های قطعه خا،تری در جستجو است. چرخ فلک پاد،ت Google در جستجو از بین می رود. مایکروسافت بینگ لوگوی خود را در صفحه نتایج جستجوی موبایل قرار می دهد. و یک نظرسنجی از سئوکاران پرسیده شد که نشت Yandex چقدر برای سئو مهم است. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.
جستجوی موضوعات بحث:
لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!