با مهلت انتقال Google Analytics 4 تنها چند روز دیگر، گوگل بالا،ه پشتیب، از صفحات AMP با GA4 را اضافه کرد.
بالا،ه آن روز آمد. گوگل پست گذاشت توییتر, “AMP اکنون در Google Analytics 4 پشتیب، می شود و اطمینان حاصل می کند که ناشران با استفاده از AMP می توانند عملکرد وب سایت خود را با GA4 اندازه گیری کنند.” جینی ماروین، رابط گوگل ادز، اضافه، “امروز، ما در حال ارائه پشتیب، از AMP در GA4 برای همه ناشران هستیم. یک بهروزرس، ساده در پیکربندی amp-،ytics شما را قادر میسازد تا تجزیه و تحلیلها بلافاصله به GA4 وارد شوند.”
این چیزی است که از زم، که گوگل در مورد غروب یونیورسال آنالیتی، به ما گفت و گوگل قول داد که روی آن کار می کنند، بسیاری از آنها خواسته اند.
حتی شامل اشکالاتی است که او در کد خود داشت.
… که به طرز وحشتناکی شبیه به روشی است که ماه ها پیش توسط @tyng.
اسناد راهنمای Google توضیح می دهد، “شما نمی تو،د از gtag.js در صفحات موبایل شتاب داده شده استفاده کنید، بنابراین یک بر،ب تجزیه و تحلیل متفاوت به طور خاص برای AMP ارائه شده است.” “شناسههای کاربر بهطور تصادفی در localStorage یا کوکیها تولید و ذخیره میشوند. وقتی کاربر کوکیها و فضای ذخیرهسازی محلی را پاک میکند، شناسه کاربر بازنش، میشود. در Google Analytics 4، پوشاندن IP ضروری نیست زیرا آدرسهای IP ثبت یا ذخیره نمیشوند، بنابراین به طور پیشفرض. گوگل اضافه کرد که تگ AMP هرگز آدرس های IP را ثبت نمی کند.