Google Analytics گزارش پرس و جوهای جستجوی Google Ads را به دلایل حفظ حریم خصوصی تغییر می دهد

گوگل اضافه کرد که “این آستانه ها ناشناس بودن کاربر را تنها با گزارش عباراتی که حجم جستجوی کافی در سرتاسر جستجوهای گوگل دیده اند، تضمین می کند.”

این شرکت گفت همچنین تغییر در Google Analytics 4 “تضمین می‌کند” که اکنون معیارها با آنچه در گزارش‌های Google Ads خود می‌بینید سازگارتر خواهند بود.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-،ytics-privacy-google-ads-search-queries-report-34032.html

گوگل گفت که این کار باید “برای رسیدن به آستانه حریم خصوصی بالاتر” انجام شود.

به دلیل تفاوت در مدل‌های داده، با این به‌روزرس،، گزارش عبارت‌های جستجو در یونیورسال آنالیتی، محدودتر از گزارش‌های Google Ads خواهد بود. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر، اما نه اطلاعات کامل، همچنان باید به Google Ads بروید.

گوگل اعلام کرد به دلایل حفظ حریم خصوصی، در حال ایجاد تغییراتی در گزارش جستجوی جستجوی Google Ads در Universal Analytics و جستجوی Google Ads، عبارت جستجوی Google Ads کاربر اول، و ابعاد جستجوی Session Google Ads برای کاوش های شما در Google Analytics 4 است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است