گوگل گفت که این کار باید “برای رسیدن به آستانه حریم خصوصی بالاتر” انجام شود.
به دلیل تفاوت در مدلهای داده، با این بهروزرس،، گزارش عبارتهای جستجو در یونیورسال آنالیتی، محدودتر از گزارشهای Google Ads خواهد بود. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر، اما نه اطلاعات کامل، همچنان باید به Google Ads بروید.
گوگل اعلام کرد به دلایل حفظ حریم خصوصی، در حال ایجاد تغییراتی در گزارش جستجوی جستجوی Google Ads در Universal Analytics و جستجوی Google Ads، عبارت جستجوی Google Ads کاربر اول، و ابعاد جستجوی Session Google Ads برای کاوش های شما در Google Analytics 4 است.