Google Ads Performance Max Gains Performance Planner، گروه‌های دارایی زمان‌بندی شده و موارد دیگر

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-performance-max-updates-34315.html

ابزار جدید Performance Planner برای Performance Max به شما این امکان را می دهد که برنامه هایی ایجاد کنید و درک کنید که چگونه می تو،د بودجه خود را برای به حدا،ر رساندن ROI سرمایه گذاری کنید. گوگل گفت که Performance Max در Performance Planner در حال حاضر عرضه می شود و در هفته های آینده در دسترس همه تبلیغ کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین، این به شما امکان می‌دهد برنامه‌هایی برای مشاهده پیش‌بینی‌هایی درباره نحوه عملکرد کمپین خود و شبیه‌سازی تأثیر تغییرات بر عواملی مانند بودجه و اه، ایجاد کنید. پیش بینی ها همچنین فصلی بودن (مثلاً آسانسورهای تعطیلات) را در نظر می گیرند.

اکنون می‌تو،د گروه‌های دارایی را با قو،ن خودکار زمان‌بندی کنید. این شامل قابلیت‌های سپری ، روز و پیش برنامه‌ریزی می‌شود. Google گفت، دارایی‌ها همچنین می‌توانند در زم، که موقتاً متوقف شده‌اند مورد بازبینی قرار گیرند تا زم، که فروش یا رویداد شما شروع می‌شود آماده استفاده باشند.

به زودی می‌تو،د بخش‌های داده شخص اول خود را به‌،وان سیگنال‌های مخاطب در بینش‌های مخاطب در صفحه Insights اضافه کنید. برای کمک به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان فعلی و بازدیدکنندگان وب سایت خود، بخش های داده خود را به ،وان سیگنال های مخاطب* در کمپین های Performance Max خود اضافه کنید. این همچنین توانایی اتوماسیون را برای یافتن بیشتر این مشتریان ارزشمند و متحول کننده برای شما سرعت می بخشد. در هفته‌های آینده، بخش‌های داده‌های شما به اطلاعات بینش مخاطبان در صفحه Insights اضافه می‌شوند. از این اطلاعات بینش برای درک ارزش داده های شخص اول خود استفاده کنید و ببینید کدام یک از لیست های مشتریان شما ممکن است بهترین تبدیل را داشته باشند.

Google Ads چندین به روز رس، به کمپین های Performance Max اضافه کرده است. به‌روزرس،‌ها شامل پشتیب، در برنامه‌ریز عملکرد، گروه‌های دارایی برنامه‌ریزی‌شده با قو،ن خودکار، ت،یم‌بندی داده‌های شخص اول و حدا،ر تا ۱۵ ،وان از ۵ ،وان است.

این هم یک اسکرین شات:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل گفت می‌تو،د عملکرد کمپین خود را در آینده پیش‌بینی کنید و زم، که ،اصری مانند بودجه کمپین و اه، ROAS یا CPA را تنظیم می‌کنید، چه اتفاقی می‌افتد را شبیه‌سازی کنید. این می تواند ارزیابی کند که چگونه تغییرات در کمپین ها می تواند بر معیارهای کلیدی مانند ارزش تبدیل تأثیر بگذارد. پیش‌بینی‌های برنامه‌ریز عملکرد نیز برای رویدادهای فصلی تنظیم می‌شوند.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در نهایت، می‌تو،د از توضیحات برای شناسایی سریع نوسانات عملکرد، تشخیص مشکلات و مشاهده توصیه‌ها استفاده کنید. شما می تو،د این را به راحتی در پانل های توضیحات بدون نیاز به صرف ساعت ها به صورت دستی برای ارجاع دادن به گزارش ها و صفحات گسترده مشاهده کنید. توضیحات برای همه کمپین های Performance Max در دسترس است، اما برخی توضیحات جدید به طور خاص در کمپین های Performance Max برای فروش آنلاین با فید محصول وجود دارد. برای مثال، ممکن است توضیحاتی را مشاهده کنید که تجزیه و تحلیلی را در مورد وضعیت محصول و محصولات پیشرو، گروه‌های فهرست‌بندی و انواع محصول ارائه می‌دهد. یک ،ده‌فروش می‌تواند از این موارد برای درک اینکه کدام محصولات بیشترین تغییرات را در عملکرد در طول فصل ،ید تعطیلات داشته‌اند استفاده کند.

همچنین، اکنون می تو،د 15 ،وان را اضافه کنید، که از 5 ،وان بیشتر است، این آزمایش ،یبی بیشتری را فراهم می کند. گوگل گفت، برای تقویت بیشتر استراتژی دارایی‌تان، در پایان سال، تعداد سرفصل‌های متنی که می‌تو،د در گروه‌های دارایی Performance Max خود آپلود کنید، از 5 به 15 افزایش می‌یابد! با افزودن سرفصل‌های بیشتر، می‌تو،د از توانایی یادگیری ماشین برای ایجاد و آزمایش ،یب‌های بیشتر برای یافتن تغییرات با بهترین عملکرد استفاده کنید. این اوا، امسال می آید.

زمان‌بندی گروه دارایی یکی دیگر از ابزارهای عالی برای برنامه‌ریزی کمپین تعطیلات است که در اوایل این ماه عرضه شد. اکنون می‌تو،د قو،ن خودکار را به گروه‌های دارایی حدا،ر عملکرد خود اضافه کنید. این قو،ن به شما امکان می‌دهد گروه‌های دارایی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در صورت ،وم متوقف و فعال شوند. از این قو،ن برای اجرای تبلیغات در زمان‌های خاص روز یا ایجاد و برنامه‌ریزی گروه‌های دارایی قبل از موعد استفاده کنید. این به ویژه برای اطمینان از تأیید دارایی های خلاقانه شما از قبل مفید است، که می تو،د در زم، که یک گروه دارایی متوقف شده است، این کار را انجام دهید. برای مثال، می‌تو،د مجموعه جدیدی از دارایی‌های تعطیلات را قبل از فروش یا تبلیغ ویژه در سراسر سایت برنامه‌ریزی کنید. یا شاید شما میزبان یک رویداد ویژه در فروشگاه هستید و می خواهید برخی از دارایی ها را برای کمک به تبلیغ آن برنامه ریزی کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است