درباره نویسنده
ویرایشگر از انواع توصیه های اضافی پشتیب، می کند، از جمله امکان افزودن تبلیغات فرم سرنخ برای دریافت سرنخ های بیشتر.
پشتیب، اولیه برای همه توصیه ها
ویرایشگر اکنون از کمپینهای ویدئویی با فرکانس هدف پشتیب، کامل میکند.
کمپین های ویدیویی با ،ید
گوگل به تازگی از انتشار Ads Editor نسخه 2.2 خبر داده است. این نسخه 12 ویژگی جدید اضافه می کند و یکی را نیز حذف می کند. بیا یک نگاهی بیندازیم.
کتابخانه دارایی
اکنون می تو،د از اعلان ها برای کمک به دریافت اطلاعات مهمی که برای مدیریت حساب های خود در ویرایشگر نیاز دارید استفاده کنید. همچنین هشدارهایی وجود دارد که به شما اطلاع می دهد زم، که اعلان های فعال برای بررسی وجود دارد. همچنین می تو،د با یک کلیک مستقیماً از نوار ابزار به اعلان ها دسترسی پیدا کنید.
رابط کاربری جدید برای ویرایش زمانبندی تبلیغات
در تنظیمات ،ید برای کمپینهای S،pping و Performance Max، اکنون میتو،د انتخاب کنید:
- کشور فروش را اختیاری کنید (اجازه دهید خالی یا پاک شود اگر قبلاً خالی نیست)
- شامل پشتیب، از بر،ب خوراک اختیاری
بودجه کمپین ویدیویی توصیه شده
ویرایشگر اکنون به صورت دورهای بررسی میکند که آیا تغییرات حساب از آ،ین همگامسازی انجام شده است یا خیر و به شما اطلاع میدهد که در صورت نیاز آنها را همگامسازی کنید.
نسخه جدید شامل پشتیب، اضافه شده برای افزایش نفوذ تصاویر در کتابخانه های دارایی است. همچنین شامل:
- افزودن، حذف و تغییر نام تصاویر
- اختصاص دادن تصاویر به پوشه ها
- ادغام ویژگیهای کتابخانه دارایی در انتخابگر تصویر، به ،وان مثال، فیلتر ، بر اساس پوشه و جستجو بر اساس نام دارایی
اطلاعیه
اکنون ویرایشگر بودجه پیشنهادی را بر اساس پیشنهاد CPA هدف شما برای کمپینهای اقدام ویدیویی نشان میدهد. همچنین اگر میزان بودجه فعلی شما کمتر از این توصیه باشد، به شما هشدار می دهد.
فرکانس هدف کمپین ویدیویی
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.