Google Ads Editor نسخه 2.3 دارایی های اطلاعات کسب و کار، دارایی های مکان و موارد دیگر را اضافه می کند

تبلیغات و کمپین‌های کشف با پشتیب، از فید محصول: ویرایشگر اکنون از تبلیغات و کمپین‌های Discovery با فیدهای محصول پشتیب، می‌کند. هنگامی که گروه های محصول را به کمپین خود اضافه می کنید، محصولات خود را در تبلیغات Discovery نشان دهید.

دکمه های وضعیت نمایش اولیه: برخی از دلایل وضعیت نمایش اولیه (PDS) اکنون دکمه های قابل کلیک هستند. برای مثال، می‌تو،د روی دلیل عدم ارائه یک کمپین کلیک کنید و به صفحه‌ای بروید که می‌تو،د مشکل را برطرف کنید. دکمه PDS “محدود شده بر اساس بودجه” پانل ویرایش را در ،مت متن بودجه باز می کند، در حالی که دکمه PDS “محدود شده بر اساس مناقصه هدف” پانل ویرایش را در ،مت استراتژی پیشنهاد باز می کند.

مکان یابی: ویرایشگر اکنون مکان‌یابی را برای «شعاع اطراف گروه‌های مکان» و «شعاع اطراف همه مکان‌ها در فید پیوندشده» دارد. تبلیغات خود را به کاربران در فاصله معینی از ،ب و کار یا سایر مکان های مورد علاقه نشان دهید.

جمع بندی من، در پیام ها: پیام‌ها اکنون با شکل صحیح ،رت به‌روزرس، می‌شوند که از زبان‌های دیگر پشتیب، می‌کند. 2 شکل جمع برای ،یسی و حدا،ر 6 شکل جمع برای سایر زبان ها موجود است.

پشتیب، از وضعیت نمایش اولیه: دلایل PDS بیشتری نیز موجود است، از جمله: با هدف پیشنهادی محدود و به زودی با بودجه محدود می شود.

نمای کارت برای دارایی های تصویر: علاوه بر نمای ج،، دارایی های تصویر خود را به صورت کارت مشاهده کنید.

پشتیب، فایل برای دارایی های تصویر: اکنون پشتیب، فایل برای دارایی های تصویر در دسترس است. به راحتی دارایی های تصویر را به ،وان فایل وارد و صادر کنید.

جستجوگر پیشنهاد: ویرایشگر اکنون چندین پیشنهاد پیشنهادی را نشان می دهد که شامل بهبودهای پیش بینی شده برای هر گزینه است. این ویژگی برای استراتژی‌های پیشنهادی CPA و Target ROAS در دسترس است. می‌تو،د از کاوشگر قیمت پیشنهادی برای افزایش CPA یا کاهش ROAS استفاده کنید.

گوگل منتشر کرده است نسخه 2.3 از Google Ads Editor، چهار ماه و نیم از انتشار نسخه 2.2 در نوامبر 2022 می‌گذرد. ​​نسخه جدید دارایی‌های تصویر، دارایی‌های موقعیت مک،، دارایی‌های اطلاعات ،ب‌وکار b، اتوماسیون دارایی متنی PMAX، کاوشگر پیشنهادات و موارد دیگر را به دست می‌آورد.

تنظیم قیمت محتوای برتر: تنظیم “تعدیل قیمت محتوای برتر” دیگر پشتیب، نمی شود و در ویرایشگر 2.3 حذف شده است.

ایجاد توصیه تبلیغات جستجوی پویا: ویرایشگر نسخه 2.3 دیگر توصیه هایی برای ایجاد تبلیغات جستجوی پویا نشان نمی دهد.

اطلاعیه: انواع اعلان های بیشتری اکنون در ویرایشگر 2.3 موجود است. کاربران ویرایشگر اکنون به طور کامل تری از وضعیت و رویدادهای کلیدی رخ داده برای حساب هایشان مطلع خواهند شد. برای اعلان‌هایی که مشکل در ویرایشگر قابل حل است، کاربران می‌توانند فوراً این کار را انجام دهند. برای اطلاعیه هایی که نیاز به بازدید از Google Ads آنلاین دارند، پیوندهای عمیق به صفحه مورد نظر ارائه می شود.

در اینجا لیست کاملی از تغییراتی است که می تو،د در نسخه 2.3 Google Ads Editor انتظار داشته باشید.

اتوماسیون دارایی متنی حدا،ر عملکرد: اکنون می‌تو،د از اتوماسیون دارایی متنی برای کمپین‌های Performance Max استفاده کنید یا از آن انصراف دهید. می‌تو،د این مورد را در پانل ویرایش در بخش «دارایی‌های ایجاد شده به‌طور خودکار»، همراه با بسط URL نهایی پیدا کنید.

گوگل همچنین این دو ویژگی را منسوخ کرد:

PPCGreg این تغییرات را دوست داشت:

و نام های تجاری و لو،ای ،ب و کار را ویرایش کنید pic.twitter.com/5ANAU5eCmx

– گرگ (@PPCGreg) 27 مارس 2023

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-editor-version-23-35134.html

افزودن توصیه شرکای ویدیویی Google: ویرایشگر اکنون توصیه هایی را برای افزودن شرکای ویدیویی Google نشان می دهد. وقتی این توصیه را فعال می‌کنید، می‌تو،د از همان گزینه‌های هدف‌گیری در بین شرکای ویدیویی برای کمپین‌های ویدیویی خود استفاده کنید.

پشتیب، دارایی: پشتیب، کامل برای دارایی های زیر در دسترس است:

  • دارایی های تصویری دارایی های تصویر قدیمی به دارایی های ارتقا یافته منتقل می شوند.
  • دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار ویرایشگر به طور خودکار دارایی ها را ایجاد می کند و آنها را همراه با دارایی هایی که ارائه می کنید نشان می دهد.
  • دارایی های مکان دارایی‌های مکان قدیمی در حال انتقال به دارایی‌های ارتقا یافته هستند.
  • دارایی های اطلاعات تجاری تبلیغات متنی را با اطلاعات ،ب و کار خود مانند نام و لوگو تکمیل کنید.

آگهی‌دهنده لپ‌تاپ کار Google Ads

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است