Google Ads Editor نسخه 2.2 را با هدف گذاری بهینه و 11 ویژگی دیگر عرضه می کند

اکنون ویرایشگر بودجه پیشنهادی را بر اساس پیشنهاد CPA هدف شما برای کمپین‌های اقدام ویدیویی نشان می‌دهد. همچنین اگر میزان بودجه فعلی شما کمتر از این توصیه باشد، به شما هشدار می دهد.

فرکانس هدف کمپین ویدیویی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-rolls-out-ads-editor-v2-2-with-optimized-targeting-11-other-features-389522

ویرایشگر اکنون از همه انواع زیرمجموعه کمپین ویدیویی (به جز Outstream و Audio) از طریق تنظیمات ،ید (فید محصول) و گروه‌های محصول پشتیب، می‌کند.

توصیه های بیشتر پشتیب، می کند

گزارش‌های حاوی خطاهای API و جزئیات عملیاتی که آنها را راه‌اندازی کرده‌اند، اکنون در قالبی قابل درک ارائه شده‌اند.

نشانگر عدم هماهنگی

گوگل به تازگی از انتشار Ads Editor نسخه 2.2 خبر داده است. این نسخه 12 ویژگی جدید اضافه می کند و یکی را نیز حذف می کند. بیا یک نگاهی بیندازیم.

کتابخانه دارایی

گوگل می گوید که ممکن است همه تغییرات شناسایی نشوند و همچنان توصیه می شود قبل از پست ،، تغییرات اخیر را دریافت کنید.

پیشنهادات جه،

ویرایشگر از انواع توصیه های اضافی پشتیب، می کند، از جمله امکان افزودن تبلیغات فرم سرنخ برای دریافت سرنخ های بیشتر.

پشتیب، اولیه برای همه توصیه ها

جدید در زمین موتورهای جستجو

می تو،د ویرایشگر تبلیغات جدید را دانلود کنید اینجا.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


اکنون می تو،د از اعلان ها برای کمک به دریافت اطلاعات مهمی که برای مدیریت حساب های خود در ویرایشگر نیاز دارید استفاده کنید. همچنین هشدارهایی وجود دارد که به شما اطلاع می دهد زم، که اعلان های فعال برای بررسی وجود دارد. همچنین می تو،د با یک کلیک مستقیماً از نوار ابزار به اعلان ها دسترسی پیدا کنید.

رابط کاربری جدید برای ویرایش زمان‌بندی تبلیغات

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگ، که از Ads Editor استفاده می کنند از این تغییرات و ویژگی های جدید بهره مند خواهند شد. امکان مدیریت حساب ها از یک پلتفرم مجزا، آفلاین به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید و تغییرات را به صورت انبوه انجام دهید.

در تنظیمات ،ید برای کمپین‌های S،pping و Performance Max، اکنون می‌تو،د انتخاب کنید:

  • کشور فروش را اختیاری کنید (اجازه دهید خالی یا پاک شود اگر قبلاً خالی نیست)
  • شامل پشتیب، از بر،ب خوراک اختیاری

بودجه کمپین ویدیویی توصیه شده

نوار لغزنده تنظیم گروه تبلیغاتی “گسترش هدف” با تنظیم “هدف گیری بهینه” جایگزین شده است، که اکنون می تواند با یک چک با، فعال یا غیرفعال شود.

حذف شده

پشتیب، اولیه برای انواع توصیه های اضافی اکنون در ویرایشگر نشان داده شده است. انواع توصیه ها در زیر توصیه ها > سایر توصیه ها ظاهر می شوند.

هدف گذاری بهینه شده

نسخه جدید شامل پشتیب، اضافه شده برای افزایش نفوذ تصاویر در کتابخانه های دارایی است. همچنین شامل:

  • افزودن، حذف و تغییر نام تصاویر
  • اختصاص دادن تصاویر به پوشه ها
  • ادغام ویژگی‌های کتابخانه دارایی در انتخابگر تصویر، به ،وان مثال، فیلتر ، بر اساس پوشه و جستجو بر اساس نام دارایی

اطلاعیه

اکنون می تو،د برنامه های تبلیغاتی کمپین ها و دارایی های تبلیغاتی خاص را به صورت بصری ویرایش کنید. قبلاً، زمان‌بندی تبلیغات فقط با وارد ، CSV یا کپی ، از کمپین یا دارایی دیگر قابل تغییر بود.

گزارش‌های شبکه سازگار با پشتیب،

ویرایشگر اکنون از کمپین‌های ویدئویی با فرکانس هدف پشتیب، کامل می‌کند.

کمپین های ویدیویی با ،ید

ویرایشگر اکنون به صورت دوره‌ای بررسی می‌کند که آیا تغییرات حساب از آ،ین همگام‌سازی انجام شده است یا خیر و به شما اطلاع می‌دهد که در صورت نیاز آنها را همگام‌سازی کنید.

پشتیب، از کمپین های نمایش جیمیل ویرایشگر نسخه 2.2 دیگر از تبلیغات و کمپین های نمایشی Gmail پشتیب، نمی کند.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است