پشتیب، از انواع توصیه های بیشتر: Ads Editor از انواع توصیه های اضافی پشتیب، می کند، از جمله امکان افزودن تبلیغات فرم سرنخ برای دریافت سرنخ های بیشتر.
بودجه های توصیه شده برای کمپین های اقدام ویدیویی: Ads Editor اکنون بودجه پیشنهادی را بر اساس پیشنهاد CPA هدف شما برای کمپینهای اقدام ویدیویی نشان میدهد. همچنین اگر میزان بودجه فعلی شما کمتر از این توصیه باشد، به شما هشدار می دهد.
کمپین های ویدیویی با ،ید: Ads Editor اکنون از همه انواع زیرمجموعه کمپین ویدیویی (به جز Outstream و Audio) از طریق تنظیمات ،ید (فید محصول) و گروههای محصول پشتیب، میکند. این ویژگی با انتشار ویرایشگر نسخه 2.1 برای کمپین های “تبدیل درایو ویدئو” اضافه شد. ویرایشگر نسخه 2.2 به سادگی این قابلیت را به سایر زیر انواع ویدیو گسترش می دهد.
پشتیب، از کمپین های نمایش جیمیل حذف شد: Ads Editor نسخه 2.2 دیگر از تبلیغات و کمپین های نمایشی Gmail پشتیب، نمی کند.
هدف گذاری بهینه: نوار لغزنده تنظیم گروه تبلیغاتی “گسترش هدف” با تنظیم “هدف گیری بهینه” جایگزین شده است، که اکنون می تواند با یک چک با، فعال یا غیرفعال شود.
کتابخانه های دارایی: ویژگی های جدید شامل پشتیب، اضافه شده برای افزایش نفوذ تصاویر در کتابخانه های دارایی است. Ads Editor همچنین از افزودن، حذف و تغییر نام تصاویر، اختصاص تصاویر به پوشهها و ادغام ویژگیهای کتابخانه دارایی در انتخابگر تصویر پشتیب، میکند، به ،وان مثال، فیلتر بر اساس پوشه و جستجو بر اساس نام دارایی.
رابط کاربری جدید برای ویرایش زمانبندی تبلیغات: ویرایشگر تبلیغات اکنون یک گفتگو برای ویرایش بصری زمانبندی تبلیغات برای کمپینها و داراییهای تبلیغاتی خاص ارائه میکند. قبلاً، زمانبندی تبلیغات فقط با وارد ، CSV یا کپی ، از کمپین یا دارایی دیگر قابل تغییر بود.
فرکانس هدف برای کمپین های ویدیویی: Ads Editor اکنون شامل پشتیب، کامل از کمپین های ویدئویی با فرکانس هدف می شود.
بحث انجمن در توییتر.