نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-introduces-ads-data-hub-for-marketers-and-measurement-partners-389228
گوگل علاوه بر اعلامیه اخیر در مورد، اطلاعات زیر را ارائه کرد وبلاگ:
چرا ما اهمیت می دهیم. راهحلهای اندازهگیری مختلف به تبلیغکنندگان و شرکا کمک میکند تا بینشهای کمپینهای YouTube و CTV را اندازهگیری کنند تا عملکرد در چندین پلتفرم را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنند. ابزارهای اندازه گیری جدید با محوریت حریم خصوصی از داده های کاربران به صورت آنلاین محافظت می کنند در حالی که همچنان تجزیه و تحلیل جامع را برای تبلیغ کنندگان، آژانس ها و شرکا ارائه می دهند.
تجارب من، به ما اجازه میدهد تا بر گسترش ویژگیهای فعلی خود برای بازاریاب، تمرکز کنیم که قبلاً از ADH استفاده میکنند تا از دادههای شخص اول خود بیشترین استفاده را ببرند و مخاطبان را به روشی متمرکز بر حفظ حریم خصوصی بسازیم، و بر توسعه ویژگیهایی تمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای ما به ارمغان میآورد. شرکای اندازه گیری
راهاندازی Ads Data Hub برای شرکای اندازهگیری به این م،ی است که ارائه اندازهگیریهای دقیق و ارائه اطلاعات بینش در زمان واقعی برای شرکا آسانتر خواهد بود. برای بازاریابان، این بدان م،است که میتوانند با شرکای مستقل و شخص ثالث برای مح،ه و گزارش عملکرد تبلیغات YouTube در دستگاهها، قالبها و معیارها کار کنند.
قالبهای جستجوی جدید، گردش کار خودکار و بهروزرس،های گزارش، زمان مورد نیاز برای تولید بینش را کاهش میدهند. با اجرای PAIR، بازاریابان می توانند بخش های مخاطبان خود را در موجودی جدید، از جمله YouTube، فعال کنند.
درباره نویسنده
زم، که Ads Data Hub برای اولین بار راه اندازی شد، از موبایل و دسکتاپ پشتیب، می کرد، اما از آن زمان اندازه گیری CTV را معرفی کرده ایم. اکنون این یک راه حل جامع اندازه گیری بین دستگاهی است که به روشی که حریم خصوصی کاربر را قرب، نمی کند، بینش غنی تری را امکان پذیر می کند.
سایر ویژگی های کلیدی Ads Data Hub:
مرکز داده تبلیغات برای شرکای اندازهگیری به شرکا این امکان را میدهد تا اطلاعات آماری و خدمات اندازهگیری YouTube را از طرف بازاریابها، تبلیغکنندگان، آژانسها یا ناشران ارائه کنند.
آشتی هویت آگهیدهنده ناشر. سازگاری هویت تبلیغکننده ناشر (PAIR) راهحلی است که به ناشران و تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که بهطور ایمن و خصوصی دادههای شخص اول خود را برای مخاطب، که هم از سایت تبلیغکننده و هم از سایت ناشر بازدید کردهاند، تطبیق دهند.
Ads Data Hub برای بازاریابان راهی برای تبلیغکنندگان است تا دادههای خود را تجزیه و تحلیل کنند، به اطلاعات بینش دسترسی پیدا کنند و هنگام ،ید رسانه از اطلاعات بهتری برخوردار شوند.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
مرکز داده تبلیغات Google به تبلیغکنندگان کمک میکند تا تحلیلهای سفارشیسازی شده برای اه، تجاری خود را انجام دهند و در عین حال حریم خصوصی کاربر را حفظ کنند. از آنجایی که بازاریابان و شرکای اندازه گیری نیازهای متفاوتی دارند، Google دو راه حل متفاوت ایجاد کرده است: Ads Data Hub برای بازاریابان و Ads Data Hub برای شرکای اندازه گیری.