Google Ads API نسخه 14 با چندین بهروزرس، مهم، از جمله ویژگیهای جدید برای پشتیب، از انتقال از Universal Analytics به Google Analytics 4 عرضه شده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو
Google Ads API نسخه 14 با چندین بهروزرس، مهم، از جمله ویژگیهای جدید برای پشتیب، از انتقال از Universal Analytics به Google Analytics 4 عرضه شده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. نسخه 14 Google Ads API با بهبود مدیریت کمپین و عملکرد، تجربه کاربری بهبود یافته ای را ارائه می دهد.
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-api-14-428043
بیشتر خواندن: برای لیست کامل تغییرات ایجاد شده در Google Ads API در نسخه 14، این مطلب را بخو،د یادداشت های انتشار کامل.
چه خبر؟ در اینجا فقط چند نکته برجسته از به روز رس، 2023 وجود دارد.
آنچه گوگل گفت Mattia Tommasone، مهندس ارشد روابط توسعهدهنده در تیم Google Ads API، به Search Engine Land گفت:
درباره نویسنده
ج، زم،: