Google Ads API نسخه 14 در اینجا با 5 به روز رسانی بزرگ است

Google Ads API نسخه 14 با چندین به‌روزرس، مهم، از جمله ویژگی‌های جدید برای پشتیب، از انتقال از Universal Analytics به Google Analytics 4 عرضه شده است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. نسخه 14 Google Ads API با بهبود مدیریت کمپین و عملکرد، تجربه کاربری بهبود یافته ای را ارائه می دهد.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-api-14-428043بیشتر خواندن: برای لیست کامل تغییرات ایجاد شده در Google Ads API در نسخه 14، این مطلب را بخو،د یادداشت های انتشار کامل.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


چه خبر؟ در اینجا فقط چند نکته برجسته از به روز رس، 2023 وجود دارد.

  • کلمات کلیدی منفی در سطح حساب: این ویژگی جدید به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد کلمات کلیدی منفی در سطح حساب را بازیابی، ایجاد و به‌روزرس، کنند. این بدان م،است که کاربران قادر خواهند بود کلمات کلیدی خاصی را از هدف قرار دادن نه تنها یک گروه تبلیغاتی یا کمپین، بلکه یک حساب کامل حذف کنند.
  • انواع توصیه های جدید: این شامل DynamicImageExtensionOptInRecommendation برای تبلیغ‌کنندگ، است که حساب‌هایشان از فعال ، ،دهای تصویر پویا سود می‌برد. همچنین شامل LowerTargetRoasRecommendation و RaiseTargetCpaRecommendation می‌شود که به کاربران کمک می‌کند تا بازدهی تبلیغات خود را تغییر دهند.
  • انواع اقدام تبدیل جدید: این ویژگی‌های جدید به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا تبدیل‌های وارد شده از Google Analytics را شناسایی کنند و تعیین کنند آیا یک تبدیل از ویژگی GA4 یا Universal Analytics است. این امر به ویژه مهم است زیرا GA4 در تاریخ 1 ژوئیه جایگزین Universal Analytics خواهد شد و بنابراین این تغییرات باید در Google Ads API نسخه 14 منع، شود.
  • خلاصه مشتریان تبدیل آفلاین: این یک زمینه کاملاً جدید در منابع مشتری است که اطلاعاتی را در مورد فرآیند تبدیل آفلاین ارائه می دهد، مانند اینکه چه تعداد تبدیل با موفقیت آپلود شد و چه تعداد از آنها در هنگام اجرای پرش offload ش،ت خوردند.
  • فضای برنامه ریزی کلمات کلیدی: Google Ads API V14 دارای روش جدیدی به نام GenerateForecastKeywordMetrics است تا از معیارهای پیش‌بینی کلمات کلیدی بدون نیاز به ایجاد طرح کلیدواژه در ابتدا پشتیب، کند.

آنچه گوگل گفت Mattia Tommasone، مهندس ارشد روابط توسعه‌دهنده در تیم Google Ads API، به Search Engine Land گفت:

  • همانطور که می‌بینید، به‌روزرس،‌ها، تغییرات، بهبودها و راه‌های جدیدی برای بازیابی اطلاعات از Google Ads API نسخه 14 وجود دارد. مواردی که ذکر کردیم تنها چند مورد برجسته هستند. و ما نمی‌تو،م منتظر باشیم تا ببینیم همه ویژگی‌های جدید این نسخه را امتحان می‌کنید.»

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

ج، زم،:

  • ژوئن 2023 – Google Ads API نسخه 14 منتشر شد
  • آوریل 2023 – Google Ads API نسخه 13.1 منتشر شد
  • اکتبر 2022 – Google Ads API نسخه 12 منتشر شد
  • آگوست 2022 – Google Ads API نسخه 11.1 منتشر شد
  • ژوئن 2022 – Google Ads API نسخه 11 منتشر شد
  • آوریل 2022 – Google Ads API نسخه 10.1 منتشر شد
  • فوریه 2022 – Google Ads API نسخه 10 منتشر شد