Google Ads API نسخه 13.1 اکنون خارج شده است

Google Ads API

بحث انجمن در توییتر.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-api-version-13-1-35295.html

گوگل منتشر کرده است Google Ads API نسخه 13.1، و در زیر لیستی از آنچه تغییر کرده است. تغییرات بزرگ شامل بازیابی شبیه‌سازی پیشنهاد، انواع توصیه‌های اضافی مربوط به کمپین‌های ،ید و موارد دیگر است.

در اینجا لیست کامل تغییرات نسخه 13.1 با توجه به تغییرات ثبت شده:

دارایی های

  • LeadFormField.has_location_answer از نمایش مکان‌ها از دارایی‌های مکان مرتبط با کمپین‌ها یا یک مشتری با فرم سرنخ پشتیب، می‌کند. خطاهای همراه: (1) AssetError.LEAD_FORM_LOCATION_ANSWER_TYPE_DISALLOWED (2) AssetLinkError.CANNOT_LINK_LOCATION_LEAD_FORM_WITHOUT_LOCATION_ASSET
  • مقادیر جدید در AssetGroupError enum: PATH1_REQUIRED_WHEN_PATH2_IS_SET، SHORT_DESCRIPTION_REQUIRED، FINAL_URL_REQUIRED، FINAL_URL_CONTAINS_INVALID_DOMAINED_DOMAINED_NAME، AD_MUSTOMETIZER، AD_MUSTOMIZOTER_MUSTOMET ROUP_FOR_REMOVED_CAMPAIGN

مخاطبان

  • مقادیر جدید در فهرست UserListError: APP_ID_NOT_ALLOWED، CANNOT_MUTATE_SYSTEM_LIST، MOBILE_APP_IS_SENSITIVE
  • کمپین ها

  • پشتیب، از شبیه‌سازی‌های پیشنهادی در سطح کمپین برای Performance Max با استفاده از campaign_simulation.
  • (فقط حساب‌های مجاز) Campaign.listing_type و ListingType برای کمپین‌های حدا،ر عملکرد. این فیلد جایگزین S،ppingSetting.use_vehicles_inventory می شود که فقط برای کمپین های ،ید هوشمند استفاده می شود.
  • تبدیل ها

    • CustomerSkAdNetworkConversionValueSchemaService.MutateCustomerSkAdNetworkConversionValueSchema به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که طرح های ارزش تبدیل SKAdNetwork را برای کمپین های برنامه iOS تعریف کنند.
    • مقدار enum جدید: CustomConversionGoalError.NON_BIDDABLE_CONVERSION_ACTION_NOT_ELIGIBLE_FOR_CUSTOM_GOAL

    برنامه ریزی

    • فیلدهای جدید در اشیاء درخواست و پاسخ زیر AudienceInsightsService:
    • GenerateAudienceCompositionInsightsRequest.baseline_audience از تعیین مخاطبین پایه که مخاطب مورد علاقه با آن مقایسه می شود پشتیب، می کند.
    • ListInsightsEligibleDatesResponse.last_thirty_days از بازیابی محدوده تاریخ پیش‌فرض فعلی مورد استفاده در درخواست‌های GenerateAudienceCompositionInsights پشتیب، می‌کند.

    توصیه ها

    • انواع جدیدی از توصیه‌ها برای کمپین‌های ،ید و مرکز مرچنت Google: s،pping_add_age_group_recommendation، s،pping_add_color_recommendation، s،pping_add_gender_recommendation، s،pping_add_gtin_recommendation، s،pping_add_more_identifiers_recommendation، s،pping_add_camrecommendation، s،pping_add_camrecommendation، s،pping_add_camrecommended fix_disapproved_،ucts_recommendation, s،pping_target_all_offers_recommendation, s،pping_fix_suspended_merchant_center_account_recommendation, s،pping_fix_merchant_center_account_suspension_warning_recommendation, s،pping_migrate_regular_s،pping_campaign_compaign_com

    گزارش نویسی

    • معیارهای جدید: metrics.average_target_cpa_micros برای نشان دادن میانگین CPA هدف. و metrics.average_target_roas برای نشان دادن متوسط ​​ROAS هدف.

    نسخه 12.0 در اکتبر 2022 منتشر شد، نسخه 11.0 Google Ads API در ژوئن منتشر شد و نسخه 11.1 در ماه آگوست منتشر شد. همچنین نسخه 10.1 در 27 آوریل 2022 و نسخه 10.0 در 9 فوریه 2022 منتشر شد. و Google API AdWords را در 27 آوریل غروب کرده است که در پایان جولای به طور کامل کار نمی کند.

    توسط علی جهانی

    علی جهانی ملقب به سنیور سئو است