سیاست. می تو،د خط مشی علائم تجاری Google Ads را ببینید اینجا.
Google Ads نحوه پردازش شکایات مربوط به علامت تجاری را تغییر می دهد
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
نیکولا آگیوس از سال 2023 سردبیر رسانه پولی Search Engine Land است.
سیاست. می تو،د خط مشی علائم تجاری Google Ads را ببینید اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
نیکولا آگیوس از سال 2023 سردبیر رسانه پولی Search Engine Land است.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-trademark-policy-change-advertisers-ads-428001
آنچه گوگل می گوید. یکی از سخنگویان گوگل به Search Engine Land گفت:
چرا تغییر. طبق خطمشی فعلی علائم تجاری Google Ads، همه تبلیغات در کل صنعت را میتوان از استفاده از مطالب دارای علامت تجاری در هنگام ثبت شکایت محدود کرد. این منجر به پرچم گذاری بیش از حد و بلوک های گسترده در صنعت شده است که باعث ایجاد مشکلات عمده برای تبلیغ کنندگان شده است.
Google فقط از ۲۴ ژوئیه شکایتهای مربوط به علامت تجاری را علیه تبلیغکنندگان و تبلیغات خاص بررسی میکند. این تاریخی است که Google Ads تغییرات جه، را در خطمشی علامت تجاری خود اعمال میکند.
چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل اعلام کرد که این بهروزرس، خطمشی باید تصمیمگیری را سریعتر و آسانتر کند و محدودیتهای صنعت را کاهش دهد، که میتواند برای تبلیغکنندگان ناامیدکننده باشد.
ج، زم،. محدودیتهای علامت تجاری که قبل از ۲۴ ژوئیه تحت خطمشی فعلی آن اعمال شدهاند، همچنان اعمال خواهند شد. Google به تدریج این محدودیتها را برای ا،ر تبلیغکنندگان طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده حذف خواهد کرد.
Google امروز به تبلیغکنندگان درباره این تغییرات خطمشی علامت تجاری اطلاع میدهد.
گوگل امیدوار است سیاست جدیدش این مشکلات را کاهش دهد و به تبلیغکنندگان شفافیت و شفافیت بیشتری بدهد. خط مشی به روز شده همچنین باید به Google کمک کند تا سریعتر به شکایات علامت تجاری تبلیغ کنندگان پاسخ دهد.