کمپین های مشاهده ویدیو این نوع کمپین دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که نامش ذکر شده است، بازدیدها را به حدا،ر می رساند. به گفته گوگل، یک مطالعه نشان داد که با کمپینهای مشاهده ویدیو، تبلیغکنندگان به طور متوسط 40٪ بازدید بیشتری نسبت به کمپینهای CPV قابل رد شدن درون استیم داشتند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این دو نوع کمپین جدید، گزینههای ویژهای را برای اولین ویدیو برای تبلیغکنندگان با اه، بازدید بیشتر یا تقاضای بیشتر ارائه میکنند. این کمپینها برای دسترسی قویتر به انواع موجودیهای Google میرسند.
کمپین های نسل تقاضا کمپینهای New Demand Gen از هوش مصنوعی استفاده میکنند و به تعامل و حرکت با مصرفکنندگان کمک میکنند. این کمپین ها در موارد زیر کار خواهند کرد:
- شورت یوتیوب.
- یوتیوب در جریان.
- یوتیوب در فید.
- كشف كردن.
- مکان های جی میل
کمپینهای مشاهده ویدیو، فرمتهای مختلفی از جمله تبلیغات درون جری، قابل رد شدن، تبلیغات درون فید، و تبلیغات S،rts را ،یب میکنند تا بیشترین بهره را از بودجه ببرند. نسخه بتا برای کمپینهای مشاهده ویدیو در ماه آینده به صورت جه، راهاندازی میشود.

بخش ها را می توان به صورت زیر تنظیم کرد:
- باریک (2.5٪ دسترسی).
- متعادل (دسترسی به 5 درصد).
- گسترده (10٪ دسترسی).
در نهایت، بخشهای Lookalike به تبلیغکنندگان کمک میکند تا آن مشتریان همفکر را از طریق فهرست سفارشی Seed پیدا کنند. توانایی آزمایش از Narrow به Broad همچنین به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که دسترسی را محدود یا گسترش دهند.