در نهایت، بخشهای Lookalike به تبلیغکنندگان کمک میکند تا آن مشتریان همفکر را از طریق فهرست سفارشی Seed پیدا کنند. توانایی آزمایش از Narrow به Broad همچنین به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که دسترسی را محدود یا گسترش دهند.
Google Ads دو نوع کمپین جدید اضافه می کند: بازدیدهای ویدیویی، تقاضای نسل
کمپین های نسل تقاضا کمپینهای New Demand Gen از هوش مصنوعی استفاده میکنند و به تعامل و حرکت با مصرفکنندگان کمک میکنند. این کمپین ها در موارد زیر کار خواهند کرد:
- شورت یوتیوب.
- یوتیوب در جریان.
- یوتیوب در فید.
- كشف كردن.
- مکان های جی میل
دو نوع کمپین جدید به Google Ads می آیند که به نیازهای بسیار خاص کمک می کنند: بازدیدهای ویدیویی و ایجاد تقاضا.
خلاق همچنین میتواند برای بخشهای Lookalike خاص طراحی شود
در کمپینهای نسل تقاضا، تبلیغکنندگان همچنین میتوانند بخشهای Lookalike را براساس «فهرستهای اولیه» ایجاد کنند که میتواند شامل دادههای شخص اول و کاربران YouTube باشد.
به نظر میرسد فراخوانهای اقدام نشانداده شده بهجای استفاده از داراییهای فرم سرنخ، به سادگی ترافیک را به سایت ارسال میکنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این دو نوع کمپین جدید، گزینههای ویژهای را برای اولین ویدیو برای تبلیغکنندگان با اه، بازدید بیشتر یا تقاضای بیشتر ارائه میکنند. این کمپینها برای دسترسی قویتر به انواع موجودیهای Google میرسند.
این کمپینها هدف خاصی دارند و به نظر میرسد کمپینهای ویدیویی اول هستند، با همه مکانگذاریها در داراییهای تحت مالکیت و مدیریت Google.
کمپینهای مشاهده ویدیو، فرمتهای مختلفی از جمله تبلیغات درون جری، قابل رد شدن، تبلیغات درون فید، و تبلیغات S،rts را ،یب میکنند تا بیشترین بهره را از بودجه ببرند. نسخه بتا برای کمپینهای مشاهده ویدیو در ماه آینده به صورت جه، راهاندازی میشود.
در اینجا چیزی است که ما در مورد کمپین های جدید اعلام شده در Google Marketing Live امروز می د،م.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-video-views-demand-gen-427496
بخش ها را می توان به صورت زیر تنظیم کرد:
- باریک (2.5٪ دسترسی).
- متعادل (دسترسی به 5 درصد).
- گسترده (10٪ دسترسی).
کمپین های مشاهده ویدیو این نوع کمپین دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که نامش ذکر شده است، بازدیدها را به حدا،ر می رساند. به گفته گوگل، یک مطالعه نشان داد که با کمپینهای مشاهده ویدیو، تبلیغکنندگان به طور متوسط 40٪ بازدید بیشتری نسبت به کمپینهای CPV قابل رد شدن درون استیم داشتند.