Google Ads برای به‌روزرسانی خط‌مشی سیستم‌های دور زدن

برای اندازه واقعی کلیک کنید

  • پنهان کاری (نمایش محتوای متفاوت به کاربران خاص، از جمله Google، نسبت به سایر کاربران) که با هدف یا منجر به تداخل در سیستم های بررسی Google، یا پنهان ، یا تلاش برای پنهان ، عدم انطباق با خط مشی های Google Ads می شود، مانند:
    • هدایت مجدد به محتوای ناسازگار
    • استفاده از DNS پویا برای تغییر صفحه یا محتوای تبلیغات
    • دستکاری محتوای سایت یا محدود ، دسترسی به بسیاری از صفحات فرود شما که بررسی م،ادار آگهی، سایت یا حساب شما را دشوار می کند.
    • استفاده از ردیاب های کلیکی برای هدایت کاربران به سایت های م،ب

    بحث انجمن در توییتر.

منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-update-cir،venting-systems-policy-35686.html

به روز رس، در این ماه اتفاق می افتد و ،، که تخلف پیدا می کنند در معرض خطر تعلیق حساب هایشان هستند.

Google Ads خط‌مشی کلی سیستم‌های دور زدن خود را در این ماه به‌روزرس، می‌کند. این تغییر “روشن می‌کند که این خط‌مشی، نقض مکرر و همزمان خط‌مشی را در هر یک از حساب‌های شما، از جمله استفاده از دو یا چند حساب برای پست تبلیغاتی که هر یک از خط‌مشی‌های Google Ads را نقض می‌کند، ممنوع می‌کند.” ارسال شده.

Google Ads Enforcement

گوگل سیاست دور زدن گوگل برای تبلیغات گوگل جدید نیست توضیح داد، که “درگیر شدن در شیوه هایی که سیستم ها و فرآیندهای تبلیغاتی Google را دور می زند یا با آنها تداخل می کند، یا تلاش برای انجام آن” مجاز نیست.

گوگل گفت که “نقض این سیاست را بسیار جدی می گیرد و آنها را فاحش می داند.” گوگل اضافه کرد که اگر آنها “نقض این خط‌مشی را بیابند”، “حساب‌های Google Ads شما را به محض شناسایی و بدون هشدار قبلی به حالت تعلیق در می‌آورند و دیگر اجازه ندارید با Google Ads تبلیغ کنید.

به ،وان یک FYI، جستجوی Google (نتایج ارگ،ک، بدون پرداخت) همچنین دارای یک خط مشی دور زدن هر،مه است.

توجه داشته باشید: پنهان‌سازی شامل ارائه شخصی‌سازی محتوایی نمی‌شود که برای کاربران خاصی ارزش واقعی می‌افزاید، مانند نسخه‌های زب، مختلف از یک محتوا یا نسخه‌های مختلف از همان محتوا بسته به ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی کاربر، تا زم، که ارائه هنوز به طور عمده ی،ان باشد. تنوع در محتوا همچنان با خط‌مشی‌های Google Ads مطابقت دارد و Google می‌تواند نسخه‌ای از محتوا را بررسی کند.

  • نقض مکرر یا همزمان، خط‌مشی در هر یک از حساب‌های شما، از جمله استفاده از ۲ یا چند حساب برای پست تبلیغاتی که این یا هر خط‌مشی Google Ads دیگر را نقض می‌کند. به ،وان مثال، ایجاد دامنه‌ها یا حساب‌های جدید برای ارسال آگهی‌هایی که مشابه آگهی‌هایی هستند که برای این یا هر خط‌مشی Google Ads دیگر تأیید نشده‌اند.
  • دور زدن مک،سم‌های اجرایی و شناسایی با ایجاد انواع تبلیغات، دامنه‌ها یا محتوایی که تأیید نشده‌اند (برای این یا هر خط‌مشی Google Ads) یا استفاده از تکنیک‌هایی در متن، تصاویر یا ویدیوها برای مبهم ، محتوای غیراخلاقی ،
  • پس از تصمیم قبلی تعلیق، تلاش برای استفاده مجدد از سیستم Google Ads با ایجاد حساب‌های جدید به منظور ورود مجدد به سیستم
  • سوء استفاده از ویژگی‌های محصول Google Ads به منظور نمایش محتوای ناسازگار با خط‌مشی به کاربران و/یا ،ب ترافیک اضافی
  • ارائه اطلاعات نادرست به ،وان بخشی از ما برنامه های تایید

در اینجا چیزی است که گوگل برای این خط مشی خاص از نظر چند نمونه پست کرده است: