گوگل گفت این کار به این دلیل انجام شد که بسیاری از تبلیغکنندگان احساس می،د که درک تأثیر اعمال یک توصیه در حساب شما دشوار است.
در اینجا روند راه اندازی است:
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-apply-a-recommendation-as-an-experiment-34205.html
Google توصیه میکند نتایج خود را در صفحه آزمایشهای Google Ads به مدت 4 تا 6 هفته نظارت کنید. پس از پایان آزمایش، می تو،د نتایج را با تبدیل کمپین آزمایشی خود به یک کمپین جدید یا با انتقال آموخته ها به کمپین اصلی خود اعمال کنید.
در حال حاضر، این عملکرد برای پیشنهادات منطبق گسترده و بازگشت هدف در هزینه تبلیغات در دسترس است. گوگل اعلام کرد که در ماههای آینده به پشتیب، از انواع توصیههای بیشتر در صفحه آزمایشها ادامه خواهد داد.
در اینجا گزارش پیشرفت یک آزمایش فعال و همچنین گزینه ای برای اعمال یا پایان آزمایش است:
در اینجا نحوه ایجاد یک آزمایش بر اساس یک توصیه با یک کلیک آمده است:
تبلیغات گوگل اعلام کرد که اکنون می تو،د یک توصیه را به ،وان آزمایش در صفحه آزمایش ها اعمال کنید. گوگل گفت: این به شما امکان می دهد تا کارآمدتر “در کمتر از دو کلیک، آزمایشی را راه اندازی کنید که در آن کمپین پایه خود را با یک کمپین آزمایشی مقایسه کنید که توصیه اعمال می شود.”