Google Ads ابزار جدیدی را برای کمک به بازاریابان برای رسیدن به Gen Z راه اندازی می کند

چگونه کار می کند. ویژگی Gen Z Music از داده‌های صوتی، بلندگو و YouTube S،rts برای شناسایی موسیقی پرطرفدار استفاده می‌کند. این مراحل را دنبال می کند:

  • مجموعه موسیقی Gen Z آهنگ‌های پرطرفدار را در میان افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله با استفاده از داده‌های به‌روزشده به‌طور منظم در صدا، فرم بلند و YouTube S،rts شناسایی می‌کند.
  • سپس هوش مصنوعی گوگل از این داده‌ها برای بسته‌بندی موزیک ویدیوهای مرتبط در مجموعه Gen Z Music استفاده می‌کند.
  • پس از آن بازاریابان این گزینه را دارند که خط تولید را ،یداری کنند.
  • پس از ،ید این مجموعه، کمپین تبلیغ‌کنندگان در کنار محتوایی که آهنگ‌های پرطرفدار شناسایی‌شده را پخش می‌کند، ارائه می‌شود.

مجموعه Gen Z Music همچنین فرصتی را برای بازاریابان فراهم می کند تا با Gen Z ارتباط بهتری برقرار کنند – گروهی از مردم که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین گروه های مصرف کننده آنلاین هستند. اگر تبلیغ‌کنندگان به محتوایی که بیشتر این مشتریان بالقوه را درگیر می‌کند توجه نکنند، در این صورت خطر عدم موفقیت ،ید خود را دارند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر، گوگل را کامل بخو،د Gen Z Music اعلامیه


نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/google-ads-gen-z-music-lineup-429148

گوگل خط تولید Gen Z Music را راه اندازی کرده است، ابزار جدیدی که به بازاریابان کمک می کند تا با جوانان ارتباط بهتری برقرار کنند.

گوگل چه گفته است؟ برایان اندرسون، رئیس جه، موسیقی و صدا گوگل، بی،ه ای را از طریق اتاق خبر راهنمای Google Ads منتشر کرد. او گفت:

  • “Gen Z نقش بزرگی در شکل دادن به ذات فرهنگی ایفا می کند. و این تا حد زیادی در YouTube اتفاق می افتد، جایی که طرفداران موسیقی Gen Z موسیقی را در قالب های مختلف کشف، مصرف و در آن شرکت می کنند.”
  • اکنون ما به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنیم تا برند خود را با موسیقی مورد علاقه مخاطبان Gen Z (18 تا 24) در YouTube با مجموعه جدید Gen Z Music هماهنگ کنند.»
ویژگی پولی اکنون در سطح جه، برای کمک به تبلیغ‌کنندگ، که می‌خواهند جذابیت خود را برای جوانان 18 تا 24 ساله افزایش دهند، در دسترس است.

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل تشخیص داده است که موسیقی مورد علاقه Gen Z نقش مهمی در شکل‌دهی فرهنگ امروزی دارد. با یافتن اینکه چه آهنگ‌هایی پرطرفدار هستند و به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد کمپین‌های خود را در نزدیکی رسانه‌هایی که از موسیقی تکراری این گروه استفاده می‌کنند به نمایش بگذارند، برندها در خط مقدم فرهنگ دیده می‌شوند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.