Google Ad Grants: راهنمای سازمان‌های غیرانتفاعی


بسیاری از موسسات خیریه و غیرانتفاعی با بودجه های کم، بازاریابی دیجیتال را در نظر نمی گیرند.

زمان و هزینه زیادی می‌طلبد، و ممکن است تلاش‌های خود را «بیش از حد محلی» برای بررسی احتمالات در نظر بگیرید.

اما سازمان‌های غیرانتفاعی محلی، مانند مشاغل محلی، می‌توانند از کمپین‌های تبلیغاتی PPC و SEO سود زیادی ببرند.

Google به سازمان‌های خاصی که واجد شرایط رسیدگی به مشکل بودجه هستند، کمک‌های بلاعوض ارائه می‌کند. همچنین فیلم های آموزشی مفیدی را ارائه می دهد.

Google Ad Grants چیست؟

Google Ad Grants برنامه‌ای است که در آن Google به مؤسسات خیریه و غیرانتفاعی واجد شرایط بودجه کمک مالی ماهانه برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی ارائه می‌کند. سپس می‌تو،د تبلیغاتی را برای کمک به افزایش آگاهی، جمع‌آوری کمک مالی و جذب داوطلبان به سازمان خود اجرا کنید.

با استفاده از Google Ad Grants، می‌تو،د پیام خود را در بخش‌های تبلیغات پولی نتایج موتورهای جستجو بدون تأثیر بر بودجه‌تان ارسال کنید.

این مهم است زیرا تبلیغات پولی معمولاً ابتدا در نتایج جستجو و در نتایج Google Maps ظاهر می شوند.

اجرای تبلیغات می تواند نه تنها برای آگاهی، بلکه برای جمع آوری کمک مالی و ترافیک نیز حیاتی باشد.

چگونه می توانم کمک هزینه تبلیغات گوگل را دریافت کنم؟

برنامه Google Ads Grants خاص است ا،امات واجد شرایط بودن، و گرفتن تایید ممکن است کمی طول بکشد.

ابتدا باید برای گوگل برای سازمان های غیرانتفاعی برنامه و درخواست یک حساب کاربری.

در اینجا چیزی است که قبل از شروع باید بد،د:

  • سازمان شما باید به ،وان یک موسسه خیریه در یکی از کشورهای واجد شرایط ثبت شده باشد.
    • ممکن است لازم باشد در یکی از سرویس‌های آنلاین استفاده شده توسط Google، Percent یا TechSoup ثبت نام کنید.
    • اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، زم، که درخواست خود را برای برنامه شروع می کنید به شما فرصتی داده می شود که ثبت نام کنید.
  • اگر سازمان شما یک نهاد ،تی، بیمارستان یا سازمان مراقبت های بهداشتی یا مدرسه باشد، واجد شرایط نیست.
  • درخواست یک حساب کاربری، به سؤالات پاسخ دهید و منتظر ایمیل تأیید خود باشید.
    • شما باید اطلاعاتی مانند نام سازمان، آدرس، شناسه غیرانتفاعی، وب‌سایت و آدرس ایمیل اصلی را ارائه دهید.
  • هنگامی که سازمان شما تأیید شد، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. سپس می تو،د Google Ad Grants را از طریق حساب Google for Nonprofits خود فعال کنید.
  • اکنون تیم Google Ad Grants باید درخواست شما را تأیید کند. منتظر ایمیل باشید
  • پس از دریافت دعوتنامه برای یک حساب Google Ad Grants، باید یک فرم واجد شرایط بودن را پر کنید (می دانم، مراحل و برنامه های زیادی وجود دارد!)
  • چند روز کاری دیگر منتظر می ماند.
  • هنگامی که حساب شما آماده شد، یک ایمیل با یک درخواست فعال سازی دریافت خواهید کرد.

Google Ad Grants چگونه کار می کند؟

Google Ad Grants به شما کمک هزینه ای می دهد که می تو،د به طور خاص برای Google Ads از آن استفاده کنید.

این کمک هزینه به شما امکان می دهد تبلیغات متنی را در نتایج جستجوی Google ارائه دهید، اگرچه آنها در زیر هر تبلیغات پولی دیگری ظاهر می شوند.

به طور معمول، شما باید بودجه ای در اختیار گوگل قرار دهید و برای قرار دادن تبلیغات هزینه کنید. کمک های مالی به شما بودجه مشخصی برای انجام آن می دهد.

این پیام شما را در نزدیکی بالای صفحات نتایج جستجو برای پرس و جوهایی که انتخاب می کنید هدف قرار می دهد.

هر کمپین تبلیغاتی که اجرا می کنید باید داشته باشد اه،. اه، به نوع کاری که شما انجام می دهید متصل می شوند و نوع خاصی از اقدام را از سوی کاربران تشویق می کنند.

نمونه هایی از اه، عبارتند از:

  • اه، فروش وب سایت یا کمک های مالی.
  • اه، ثبت نام، یا استخدام داوطلب.
  • بازدید از اه،، یا بازدید از سازمان شما یا وب سایت آن.

اکنون که برای حساب Ad Grants درخواست داده اید، می تو،د به Google Ads دسترسی داشته باشید اینجا.

پیش بروید و یک کمپین جدید ایجاد کنید! کمپین باید به طور پیش فرض از کمپین های هوشمند استفاده کند که به تخصص یا نگهداری خاصی نیاز ندارند.

نوع کمپینی را که می خواهید اجرا کنید انتخاب کنید و مراحل را طی کنید و اطلاعات مربوط به سازمان و اه، خود را تکمیل کنید.

مرحله بعدی، مکان یابی، برای بهترین استفاده از تبلیغات حیاتی است. تبلیغات شما برای مخاطبان در یک مکان جغرافیایی خاص هدف قرار می گیرد، بنابراین مناطق خدماتی خود را وارد کنید.

اکنون باید مضامین کلمات کلیدی را انتخاب کنید. به این ترتیب گوگل تعیین می کند که چه کاربر،، با انجام کدام جستجو، تبلیغات را به نمایش بگذارد.

اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مرتبط با سازمان، کار و افرادی که به آنها خدمت می کنید را هدف قرار داده اید. هر تعداد که فکر می کنید اضافه کنید، از جمله مترادف.

وقت آن است که تبلیغات خود را بنویسید!

تبلیغات متنی گوگل شامل یک ،وان، یک لینک به وب سایت شما و سپس متن آگهی است.

چگونه از Google Ad Grants بیشترین بهره را ببرید

برای ایجاد تفاوت در اه، خود، باید از فرصت های تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید.

تبلیغات شما باید با تحقیق در مورد مخاطبان شما و اصول بازاریابی دیجیتال تقویت شود.

در اینجا چند نکته قابل تامل است:

  • شما باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید برای درک بهتر اینکه چگونه مخاطبان هدف شما (اعم از اهداکنندگان یا افرادی که در جستجوی کمک هستند) چگونه اطلاعات را جستجو می کنند.
  • ،وان و کپی تبلیغات شما باید موثر باشد و مستقیماً به اقداماتی که می خواهید کاربران انجام دهند مربوط می شود.
  • عوامل دیگری را در نظر بگیرید که بر اثربخشی تبلیغات تأثیر می گذارد، تجربه کاربری پس از کلیک بر روی یک تبلیغ و ورود به وب سایت شما را دوست دارد.
  • ،اوین مختلف، متون تبلیغاتی و انواع کمپین ها را تست کنید. نتایج را دنبال کنید و بهترین کار را تجزیه و تحلیل کنید.

نتیجه

با استفاده از Google Ad Grants، می تو،د غیرانتفاعی خود را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهید.

با کمپین من، و تبلیغات موثر، می تو،د کمک های مالی جدید را جذب کنید، داوطلبان جدید را جذب کنید و تعداد افرادی که از خدمات خود استفاده می کنند را افزایش دهید.

مقداری آزمون و خطا طول می کشد و نیاز به سرمایه گذاری زمان دارد، اما Google Ad Grants می تواند ارزش آن را داشته باشد اگر در این تحقیق انجام دهید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: VectorMine/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-ad-grants-a-guide-for-nonprofits/478826/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است