Google Ad Extensions Now Assets و ابزارهای جدید ساده شده تبلیغات Google

همچنین می‌تو،د عملکرد دارایی‌های خلاقانه خود را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغاتی مشاهده کنید.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ad-extensions-،ets-streamlined-tools-34098.html

دیگر گوگل آنها را افزونه های تبلیغاتی گوگل نمی نامد، آنها اکنون به ،وان دارایی های تبلیغاتی گوگل شناخته می شوند. گوگل گفت: اکنون افزونه های تبلیغاتی دارایی نامیده می شوند تا با این هویت تکامل یافته هماهنگ شوند.

🌟از ​​امروز، گردش کار و گزارش‌های جدیدی را برای تبلیغات جستجو و PMax ارائه می‌کنیم.
با این به‌روزرس،، افزونه‌ها اکنون به سادگی دارایی نامیده می‌شوند و شما می‌تو،د آنها را در یک مرحله ایجاد آگهی تنظیم کنید. چرک… 1/3

— AdsLiaison (@adsliaison) 15 سپتامبر 2022

در منوی جدید «تبلیغات و دارایی‌ها»، صفحه «دارایی‌ها» گزارشی را برای همه دارایی‌ها در حساب شما ارائه می‌کند. می‌تو،د سرفصل‌ها و توضیحات را در نمای ج، «دارایی» ببینید، در حالی که نمای ج، «Association» دارایی‌هایی مانند تصاویر و قیمت‌ها را نشان می‌دهد.

در اینجا یک GIF از گزارش ،یبی است که دارایی ها را نشان می دهد:

دارایی‌ها شامل دارایی‌های فرم سرنخ، دارایی‌های تماس، دارایی‌های قیمت، دارایی‌های تبلیغاتی، دارایی‌های موقعیت مک،، دارایی‌های برنامه، دارایی‌های تصویر، دارایی‌های پیوند سایت، دارایی‌های callout، دارایی‌های قطعه ساختاریافته و موارد دیگر است.

گزارش ،یبات به روز شده در چند ماه آینده منتشر خواهد شد.

اکنون می تو،د تبلیغات و دارایی های خود را در همان مرحله مدیریت کنید، نه در مراحل جداگانه فرآیند ایجاد کمپین. شما می تو،د این را در همان مرحله هنگام ایجاد یک کمپین Search یا Performance Max پیدا کنید.

گزارش یکپارچه در صفحه «دارایی‌ها» در هفته‌های آینده برای همه انواع کمپین‌هایی که قبلاً از افزونه‌های تبلیغاتی پشتیب، می‌،د، منتشر می‌شود.

این به روز رس، در هفته های آینده منتشر خواهد شد.

در اینجا یک GIF از دارایی‌های اعمال شده مانند پیوندهای سایت در حین ایجاد یک فرآیند تبلیغات جستجوی پاسخگو آورده شده است:

گوگل اعلام کرد این برنامه افزودنی‌های Google Ads را به «دارایی» تغییر نام داده است، به علاوه گردش‌های کاری، ابزارها و گزارش‌های جدیدی را منتشر کرده است تا «ارائه تبلیغات جذاب‌تر را برای شما آسان کند و اطلاعات مفید و کاربردی در مورد عملکرد آنها در اختیار شما قرار دهد».

دارایی های

3/3 در نهایت، گزارش ،یب ها اکنون دارایی هایی مانند پیوندهای سایت را به همراه سرفصل ها و توضیحات نشان می دهد تا نمای کلی تری از ،یب های با عملکرد برتر ارائه دهد. بیشتر بد،د: https://t.co/IwKWsSOkzY

— AdsLiaison (@adsliaison) 15 سپتامبر 2022

در اینجا یک گزارش عملکرد یکپارچه GIF برای دارایی ها آمده است:

همانطور که دارایی‌ها را ایجاد می‌کنید و آن‌ها را در کمپین خود اعمال می‌کنید، ابزار پیش‌نمایش Google Ads به‌طور خودکار به‌روزرس، می‌شود تا بتو،د آنها را در متن آگهی خود ببینید. Google Ads اکنون دارایی ها را بر اساس هدف کمپین انتخابی شما نیز توصیه می کند. گوگل گفت که “هر دارایی که به ،وان بخشی از این گردش کار جدید ایجاد می کنید، هنگام کار بر روی کمپین ها و گروه های تبلیغاتی دیگر نیز در دسترس خواهد بود.”

در نهایت، گزارش ،یبی دارایی‌هایی مانند پیوندهای سایت، پیام‌ها و تصاویر را در کنار سرفصل‌ها و توضیحات شما به شما نشان می‌دهد. گوگل گفت: “با این دیدگاه، بررسی و تصمیم گیری آگاهانه در مورد خلاقیت شما به ،وان یک کل آسان تر خواهد بود.”

دارایی ها قطعات محتوایی هستند که آگهی شما را با اطلاعات مفید تجاری تشکیل می دهند – به مردم دلایل بیشتری برای انتخاب ،ب و کار شما می دهند. دارایی‌ها شامل سرفصل‌ها، توضیحات، پیوندها به بخش‌های خاصی از وب‌سایت شما، دکمه‌های تماس، اطلاعات مکان و موارد دیگر است که با هم ،یب می‌شوند تا فرمت آگهی نهایی را که به کاربر نشان داده می‌شود، تشکیل دهند.

سلام جولیا، هیچ تغییری در نحوه مرتبط ، دارایی ها (افزونه های fka) وجود ندارد. بنابراین همچنان می‌تو،د دارایی‌های سطح حساب و کمپین را داشته باشید (و مرتبط کنید).

— AdsLiaison (@adsliaison) 15 سپتامبر 2022

ابزارهای جدید و کارآمد تبلیغات گوگل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است