چه خبر. گوگل شفاف سازی کرده است ا،امات تبلیغات ،ید YouTube و تبلیغات محصول کشف ا،امات قالب برای کمک به ،ده فروشان برای درک اینکه چرا تبلیغات آنها ممکن است خوب عمل نکند و چگونه به مشکلات رسیدگی کنند.
Google مرکز خطمشی آگهیهای ،ید و مرکز خطمشی فهرستهای رایگان خود را بهروزرس، کرده است تا شفافیت را برای تبلیغکنندگان و ،دهفروشان بهبود بخشد. این بهروزرس،ها اطلاعات واضحتری درباره نحوه اجرای خطمشیهای Google ارائه میدهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرس،ها برای تبلیغکنندگان مهم است تا درک خود را از اجرای سیاستها بهبود بخشند و استراتژیهای تبلیغاتی خود را برای بازگشت سرمایه (ROI) بهتر بهینه کنند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
سیاست ها میتو،د مرکز خطمشی تبلیغات ،ید Google را بررسی کنید اینجا، به همان خوبی سیاست های لیست های رایگان برای درک بهتر نحوه اجرای سیاست ها.
نیکول فارلی موسس Web Sprout، یک آژانس بازاریابی ورودی است. او قبلاً ویرایشگر PPC برای سرزمین موتورهای جستجو (از سال 2022 تا 2023) بود که جستجوی پولی، اجتماعی پولی، Google Analytics و موارد دیگر را پوشش می داد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.