Google هنوز به‌روزرسانی محتوای مفید را منتشر نکرده است

اما همانطور که قبلاً گفتم، این به روز رس،، تا کنون، بسیار یک به روز رس، است.

به ،وان یادآوری، به روز رس، محتوای مفید در 18 آگوست و به طور رسمی در 25 آگوست آغاز شد.

بنابراین ممکن است این کار زم، انجام شود که این داستان منتشر شود یا شاید در یک هفته یا بیشتر بعد. زم، که به‌روزرس، انجام شد، شما را به‌روزرس، خواهیم کرد.

دنی نوشت توییتر “به روز رس، انجام نشده است.” او افزود: “همانطور که توضیح دادیم، این نیز بخشی از یک تلاش مستمر است. ما به اصلاح نحوه عملکرد آن ادامه خواهیم داد. راهنمایی‌هایی که ارائه کرده‌ایم همان چیزی است که سئوکاران و سازندگان باید در نظر داشته باشند.”

من انتظار دارم که اگر ما تغییرات واقعاً قابل توجهی در نحوه عملکرد طبقه‌بندی کننده خود ایجاد کنیم، در مورد آن اطلاع رس، کنیم. اما بهبودهای تدریجی بیشتری ممکن است به ،وان بخشی از عملیات معمولی رخ دهد. و همانطور که پست ما سعی در توضیح آن داشت، “منتظر بم،د تا آپدیت بعدی” بسیار زیاد نیست.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 31 آگوست 2022

در اینجا اطلاعات بیشتری از دنی سالیوان آورده شده است:

،، که از مسائل راضی هستند، ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که ممکن است نخواهند به طور خاص در مورد تغییر صحبت کنند…

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 31 آگوست 2022

ما به این موضوع توجه خواهیم کرد و شما را در جریان قرار خواهیم داد، اما من این داستان ها را کمتر از 24 ساعت قبل از این هفته می نویسم زیرا در تعطیلات هستم. بنابراین این احتمال وجود دارد که این داستان منتشر شود و گوگل به تازگی تایید کرده است که به روز رس، انجام شده است. پس بررسی کنید این صفحه ببینم کی انجام میشه

ما به تماشای این موضوع ادامه می‌دهیم تا ببینیم آیا این به‌روزرس، محتوای مفید Google به نوعی در رتبه‌بندی‌ها فرورفته است یا خیر، اما تاکنون، به دلیل این به‌روزرس،، شاهد تغییرات گسترده رتبه‌بندی مشابه پاندا نبوده‌ایم. بدون ترس، دنی سالیوان دیروز گفت که هنوز انجام نشده است و گوگل به روز خواهد شد این صفحه زم، که انجام می شود.

همانطور که قبلاً گفتم، با این به روز رس، محتوای مفید، بخشی از یک تلاش مستمر است. از نظر جهت، این چیزی است که سئوکاران و سازندگان باید به آن توجه کنند. ما به تنظیم آن ادامه می دهیم، آن را اصلاح می کنیم. مهم است، به همین دلیل است که ما زمان زیادی را صرف صحبت ، در مورد آن کرده ایم.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 31 آگوست 2022

به روز رس، انجام نشده است همانطور که توضیح دادیم این نیز بخشی از یک تلاش مستمر است. ما به اصلاح نحوه عملکرد آن ادامه خواهیم داد. به طور مستقیم، راهنمایی هایی که ما ارائه کرده ایم این است که سئوکاران و سازندگان باید در نظر داشته باشند.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 31 آگوست 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-helpful-content-update-not-done-34022.html

اگر هیچ به‌روزرس، اعلام نشده‌ای وجود ندارد، اما متوجه تغییری در ترافیک شدید، منطقی است که همه دستورالعمل‌ها و توصیه‌های ما را مرور کنید. و اگر متوجه شدید که «هوم، شاید برخی از این محتوایی که من دارم با توصیه‌های مربوط به محتوای مفید مطابقت ندارد»، این نشانه این است که روی چه چیزی باید کار کنید.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 31 آگوست 2022

او افزود: “به روز رس، ها ،وما به م،ای یک تغییر بزرگ بزرگ نیستند. اگر محتوای خوبی دارید، به طور کلی خوب هستید.” دنی توضیح داد: “،، که از مسائل راضی هستند، ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که ممکن است نخواهند به طور خاص در مورد تغییر صحبت کنند.”

بنابراین به نظر می رسد که تأثیر آن در مقطعی در آینده احساس می شود، شاید با این عرضه یا شاید در عرضه آینده؟ شاید؟ یا شاید واقعاً سئوکاران همه محتوای شگفت انگیز می نویسند و این به روز رس، روی آنها یا مشتریانشان تأثیری نخواهد داشت؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است