Google محصولات را به دستورالعمل‌های نمایه کسب‌وکار اضافه می‌کند

3/3

— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 30 آگوست 2022

استفان سومبوراک این را دید و در آن پست کرد توییتر:

گوگل بخش جدیدی را برای محصولات به دستورالعمل های نمایه ،ب و کار گوگل اضافه کرده است. این بخش می‌گوید: «اگر یک ،ب‌وکار ،ده‌فروشی دارید، می‌تو،د با افزودن محصولات موجود در فروشگاه خود به نمایه ،ب‌وکارتان بدون پرداخت هزینه، آنچه را که می‌فروشید به ،یداران نزدیک نشان دهید».

هر دو روش باید از دستورالعمل های زیر پیروی کنند:

  • محصولات ارسال شده از طریق ویرایشگر محصول یا Pointy باید از خط مشی تبلیغات ،ید پیروی کنند.
  • ما به محتوای مرتبط با محصولات و خدمات تحت نظارت، از جمله الکل، محصولات تنباکو، قمار، خدمات مالی، داروها و مکمل‌های تایید نشده، یا دستگاه‌های بهداشتی/پزشکی اجازه نمی‌دهیم.
  • ارسال محصولاتی که خط‌مشی Google را نقض می‌کنند، ممکن است منجر به حذف کل کاتالوگ محصول، از جمله محصولاتی شود که نقض نمی‌کنند.

1/3

— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 30 آگوست 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-adds-،ucts-business-profile-guidelines-34015.html

به دو روش می تو،د محصولات موجود در فروشگاه را به نمایه ،ب و کار خود اضافه کنید:

  • محصولات خود را به صورت دستی با ویرایشگر محصول آپلود کنید.
  • به سادگی محصولات خود را با Pointy اضافه کنید.
می تو،د آن دستورالعمل ها را ببینید اینجا که می گویند:

Google دستورالعمل‌های نمایه‌های ،ب‌وکار را با بخش جدیدی به‌روزرس، کرد: محصولات.

یا:
1.) به صورت دستی محصولات را با ویرایشگر محصول (در نمایه ،ب و کار خود) اضافه کنید
– یا –
2.) محصولات را با استفاده از Pointy اضافه کنید

بخش محصولات جدید را در سند دستورالعمل ها در اینجا بخو،د:https://t.co/GJPpx9UCtI

گوگل از شما می خواهد که اطلاعات محصول را به نمایه های تجاری خود اضافه کنید!

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است