Google قطعات برجسته را با MUM افزایش می دهد. کاهش 40 درصد نتایج نادرست

Google همچنین در حال گسترش اطلاعاتی است که در نتایج مربوط به این نتیجه نشان داده شده است، از جمله اینکه یک منبع چقدر گسترده است، بررسی های آنلاین درباره یک منبع یا شرکت، اینکه آیا یک شرکت متعلق به نهاد دیگری است یا حتی زم، که جستجوی Google نمی تواند اطلاعات زیادی پیدا کند. در مورد یک منبع


Pandu Nayak اضافه کرد که این به درخواست افراد نیز کمک می‌کند، زیرا آن‌ها توسط قطعه‌های برجسته ارائه می‌شوند.

گوگل اکنون اطلاعات دقیق را به شما نشان می دهد و ،مت نادرست را حذف می کند. گوگل گفته است که قطعه های ویژه کمتری را نشان می دهد که ممکن است اطلاعات نادرست یا نادرست را نشان دهد. گوگل گفت که این اتفاقات را برای راه اندازی قطعه های برجسته تا حدود 40 درصد در جستجوی گوگل کاهش داده است.

اوا، امسال، گوگل در حال گسترش به زبان‌های Pouguese (PT)، فرانسوی (FR)، ایتالیایی (IT)، آلم، (DE)، هلندی (NL)، اسپ،ایی (ES)، ژاپنی (JP) و اندونزیایی (ID) است. گوگل همچنین این نتیجه را به برنامه گوگل اضافه کرد.

آیا می توان اجماع را اسپم کرد؟ پاندو نایاک توضیح داد که این قطعه‌های برجسته عموماً از نتایج رتبه‌بندی‌های برتر گرفته شده‌اند، بنابراین او امیدوار است که آن نتایج رتبه‌بندی شده در جستجوی Google هر،مه نباشند. توجه به این نکته مهم است که اجماع به ،وان یک عامل رتبه‌بندی استفاده نمی‌شود، بلکه برای فراخو، برای قطعه‌های برجسته استفاده می‌شود.

پرس و جوهای فرضی نادرست 40٪ کاهش یافت

گوگل اعلام کرد که اکنون در حال گسترش مشاوره های محتوا به جستجوهایی است که سیستم هایش به کیفیت کلی نتایج موجود برای جستجو اطمینان بالایی ندارند. گوگل گفت: این به این م،ا نیست که هیچ اطلاعات مفیدی در دسترس نیست، یا اینکه یک نتیجه خاص با کیفیت پایین است. این اعلامیه ها زمینه ای را در مورد کل مجموعه نتایج در صفحه ارائه می دهند و شما همیشه می تو،د نتایج را برای درخواست خود مشاهده کنید، حتی زم، که مشاوره وجود دارد.

درباره این نتیجه نیز در حال گسترش است

اکنون، با کمک MUM، Google می‌تواند درک کند که آیا در سرتاسر وب برای کمک به برجسته ، بخش‌های فراخو، قطعه‌های برجسته، اتفاق نظر وجود دارد یا خیر. به گفته پاندو نایاک، معاون جستجو و همکار گوگل، تکنیک‌های مبتنی بر اجماع به طور م،اداری کیفیت فراخوان‌های قطعه برجسته را بهبود بخشیده است. مهم است که توجه داشته باشید که این به این م،ی نیست که قطعه‌های برجسته حقایق را نشان می‌دهند، ،وماً این کار را نمی‌کند، اما به بهبود کیفیت کلی فراخوان‌های قطعه‌های برجسته کمک می‌کند.

در فوریه 2021، گوگل درباره این نتیجه را راه‌اندازی کرد تا قبل از اینکه روی نتیجه کلیک کنند، اطلاعات بیشتری در مورد آن قطعه نتیجه جستجو که در حال مشاهده هستند، با جستجوگران ارتباط برقرار کند. گوگل این ویژگی را از نظر نشان دادن جزئیات بیشتر در مناطق بیشتر و همچنین دلیل رتبه بندی نتایج برای پرس و جو گسترش داده است. گوگل اکنون اعلام کرده است که این ویژگی از زمان راه اندازی بیش از 2.4 میلیارد بار استفاده شده است.

گوگل دارد اعلام کرد چندین پیشرفت جدید در جستجوی Google امروزه که بر بهبود کیفیت کلی نتایج جستجو تمرکز دارد، در حالی که در عین حال به جستجوگران کمک می کند تا کیفیت جستجوی نتایج ارائه شده به آنها را ارزیابی کنند.

درباره نویسنده

قطعه‌های ویژه در «جستجوی Google» اکنون از MUM استفاده می‌کنند تا بفهمند آیا توافق کلی برای اطلاعاتی که Google به‌،وان فراخوان در این قطعه‌های ویژه نشان می‌دهد یا خیر، وجود دارد یا خیر. گوگل گفت که “سیستم هایش اکنون می توانند مفهوم اجماع را با استفاده از MUM، Mul،ask Unified Model درک کنند.”

MUM تا به امروز در بسیاری از برنامه‌های کاربردی در جستجوی Google، محدود به نام‌های وا،ن کووید، ویژگی‌های Google Lens و برخی برنامه‌های کاربردی دیگر استفاده نشده است – در اینجا بیشتر در مورد آن، از جمله تکه‌های برجسته اکنون استفاده شده است.

Google بهبودهایی را در بخش‌های ویژه، توصیه‌های محتوایی خود و نتایج مربوط به این نتیجه ایجاد کرده است.

در اینجا بدون این ویژگی به نظر می رسد:

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

در اینجا ممکن است به نظر برسد:

توصیه های محتوا به نتایج با اطمینان کم گسترش یافت

نمونه ای که گوگل ارائه کرد برای جستجو در آن بود [when did snoopy ،،inate A،ham Lincoln]. اکنون، گوگل به جای نمایش اطلاعات در مورد اسنوپی، که واضح است که آبراهام لینکلن را ترور نکرده است، بخش اسنوپی را نادیده می گیرد و اجماع موجود در وب را در مورد این پاسخ به شما نشان می دهد.

در اینجا نمونه‌ای وجود دارد که در آن فراخوان‌های قطعه برجسته Google بهبود یافته است. در تصویر زیر، گوگل اکنون این فراخوان را برجسته می‌کند، کلمه یا کلماتی که در بالای قطعه مشخص شده با فونت بزرگ‌تر خوانده می‌شوند تا پاسخ بهتری برای جستجوگر ارائه کند.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-steps-up-featured-snippets-with-mum-reducing-false-premise-results-by-40-387085در آوریل 2020، گوگل با هدف برقراری ارتباط با جستجوگران مبنی بر اینکه نتایج جستجو 100% قابل اعتماد نیستند، یا به دلیل جدید بودن و یا اینکه گوگل هنوز اطلاعات کافی در مورد موضوع ندارد، مشاوره های محتوایی را در جستجوی گوگل راه اندازی کرد.

یکی دیگر از پیشرفت‌های مربوط به قطعه‌های برجسته، در مورد چیزی است که Google آن را جست‌وجوهای «فرض نادرست» می‌نامد. جستارهایی که ممکن است نادرست یا از نظر واقعی نادرست باشند، اما با این وجود توسط برخی از جستجوگران در جستجوی Google استفاده می شوند. گوگل گفته است که بخش‌های ویژه‌ای را که برای جستارهایی که حاوی اطلاعات چیزهایی هستند که اتفاق نیفتاده‌اند نشان می‌دهد، بهبود بخشیده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است