کلمه عملیاتی، در صورتی که آن را از دست دادید، بینش است.
— مایک رایان (@mikeryanretail) 28 اکتبر 2022
باز هم، اگر به آن دسترسی دارید، من علاقه مند به اشتراک گذاری اسکرین شات های آن با جامعه هستم.
بحث انجمن در توییتر.
کلمه عملیاتی، در صورتی که آن را از دست دادید، بینش است.
— مایک رایان (@mikeryanretail) 28 اکتبر 2022
باز هم، اگر به آن دسترسی دارید، من علاقه مند به اشتراک گذاری اسکرین شات های آن با جامعه هستم.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/new-google-merchant-center-user-interface-34370.html
درک من این است که گوگل می خواهد GMC را با این راه اندازی جدید ساده کند. بسیار خوب، MC گاهی اوقات نسبتاً بد است، یا بهتر است بگوییم، همه چیز را می توان پنهان کرد. اما ترس آرام من این است که “ساده ،” کلمه رمزی برای کاهش گزینه ها و کنترل است.
— مایک رایان (@mikeryanretail) 28 اکتبر 2022
آن رابط دو طرفه است. Google میخواهد از نمودار ،ید به تبلیغکنندگان ارزش ارائه دهد، اما طبیعتاً با تشویق برخی اقدامات مانند تخفیف، گرفتن نظرات و ارائه سیاستهای حمل و نقل واضح و رقابتی، ارزش را نیز است،اج کند.
— مایک رایان (@mikeryanretail) 28 اکتبر 2022
در اینجا چیزی است که مایک به اشتراک گذاشته است، اما من همچنان در تلاش برای پیدا ، اسکرین شات از رابط کاربری جدید هستم، آیا شما دارید؟
برای روشن بودن، من مرکز تجاری جدید را ندیدهام – هنوز – اما مدت زیادی است که چنین تغییری را پیشبینی کردهام، و این رابط کاربری جدید میتواند نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر مفهومی متفاوت باشد. مرکز تجاری.
گزارشهایی میشنوم مبنی بر اینکه Google در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای Google Merchant Center است. رابط جدید فقط برخی از تغییرات طراحی نیست، بلکه بازنگری در نحوه استفاده از Merchant Center است.
مایک رایان در این پست ارسال کرد توییتر با نکاتی درباره این تجربه کاربری جدید Google Merchant Center. مایک گفت: “تعداد محدودی از کاربران به یک رابط کاربری جدید برای Google Merchant Center دسترسی پیدا می کنند. به نظر می رسد که این یک تکرار قابل توجه در GMC است، نه فقط یک تغییر ظاهری.”
مایک گفت که او معتقد است که API در این رابط جدید دارای ویژگی های مشابه یا مشابه رابط قدیمی خواهد بود، شاید API با این تغییر کند یا نه؟
تبلیغ کنندگان چگونه واکنش نشان خواهند داد؟ معمولا: pic.twitter.com/uYE4pxY722
— مایک رایان (@mikeryanretail) 28 اکتبر 2022
این روند با اطلاعات بینش جدیدی که برای GMC منتشر شده است، مانند اطلاعات بینش قیمت، پرفروشترین و تقاضا، اطلاعات بینش رقبا و کارتهای امتیازی قابل مشاهده است.
همین هفته گذشته در پاد،تم بحث کردم که پیش بینی می کنم Merchant Center به طور فزاینده ای به یک “مرکز گرانش” در جهان تبلیغات گوگل تبدیل می شود. پس اشتباه کردم؟ آیا GMC در حال گیج شدن است؟
— مایک رایان (@mikeryanretail) 28 اکتبر 2022