Google خطمشیهای خود را برای بخش ویدیوهای غیرقابل دسترس خطمشی ا،امات فنی Google Ads بهروزرس، کرد. بهروزرس، دلایل دیگری را توضیح میدهد که چرا یک تبلیغ ویدیویی ممکن است ارائه شود. این باید به تبلیغکنندگان این امکان را بدهد که بفهمند چه مشکلاتی پیش آمده است، چرا تبلیغات نمایش داده نمیشوند و چگونه مشکل را حل کنند.
ویدیوهای در دسترس نیست. گوگل چهار نمونه جدید از چرایی عدم تایید یک تبلیغ ویدیویی را معرفی کرده است.
- ویدیوهایی که وضعیت آنها پس از ارسال به “حذف شده” تغییر می کند
- ویدیوهایی که وضعیت آنها پس از ارسال به “خصوصی” تغییر می کند
- ویدیوهایی که اولین پخش زنده را علامتگذاری ،د
- ویدیوها فقط حامیان مالی یا اعضا علامت گذاری شده اند
اصلاح یک تبلیغ تایید نشده اگر نیاز به اصلاح تبلیغی دارید که تایید نشده است، می تو،د مراحل را دنبال کنید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. تلاش برای پنهان ، یک ویدیو پس از ارسال آن به ،وان یک تبلیغ، راهی عالی برای عدم تایید است. حتما دنبال کنید ا،امات فنی و دستورالعملهایی را هنگام ایجاد تبلیغات خود، و در صورت قطع شدن سرویس میزب، یا علامتگذاری خصوصی، فوراً رفع کنید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-has-updated-its-unavailable-video-policy-388997