Google خط مشی ارائه نادرست را با اطلاعاتی در مورد اعتمادسازی به روز می کند

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

چرا ما اهمیت می دهیم. خط مشی به روز شده معیارهای خاصی را برای برندها ارائه می کند. این سطح از جزئیات برای هر ،ی که با تعلیق یا هشدار ارائه نادرست دست و پنجه نرم می کند مفید خواهد بود.

شیرجه عمیق. گوگل را بخو،د ایجاد اعتماد با مشتریان راهنمای اطلاعات بیشتر در مورد خط مشی ارائه نادرست آن.


این سند توصیه می‌کند که مارک‌ها چه مراحل و اقدامات احتیاطی را انجام دهند تا مطمئن شوند محصولات و پیشنهادات آنها واجد شرایط ارائه در جستجو هستند.

گوگل چه گفته است؟ گوگل از طریق بی،ه ای که در Merchant Center خود منتشر شد، گفت:

  • ما می خواهیم Google مک، امن و قابل اعتماد برای مشتریان و ،ده فروشان ما باشد.
  • “مشتریان باید نسبت به پیشنهاداتی که در حال مرور هستند و ،ب و کارهایی که از آنها ،ید می کنند، اطمینان داشته باشند.”
  • “گاهی اوقات ممکن است مدتی طول بکشد تا سطح اعتماد کافی ایجاد شود و قبل از اینکه ما نمایش پیشنهادات شما را به مشتریان بی خطر بد،م.”
  • “این ارزیابی یک فرآیند مداوم است و از آنجایی که می د،م مشتریان احتمالاً درباره محصولات و تجارت شما تحقیق می کنند، ممکن است سیگنال های متعددی را از سراسر وب بررسی کنیم.”
  • “هرچه بیشتر درباره ،ب و کار شما بد،م، بهتر می تو،م نماینده شما باشیم.”

کمک به گوگل. گوگل توضیح داد که چندین مرحله وجود دارد که برندها می توانند برای کمک به درک سریعتر و دقیق تر تجارت خود انجام دهند:

  • نمایه ،ب و کار Google ایجاد و تأیید کنید.
  • اطلاعات به روز را در Merchant Center در ،مت تنظیمات اطلاعات ،ب و کار به اشتراک بگذارید.
  • پلتفرم های شخص ثالث مربوطه را به Merchant Center پیوند دهید.
  • دستورالعمل های سئو گوگل را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که یک تجربه قوی برای مشتری ارائه می شود.
  • انتخاب ، در نظرات مشتریان گوگل یا دیگر خدمات بررسی شخص ثالث برای بهبود واجد شرایط بودن برای رتبه بندی فروشنده.
  • داده‌های محصول در فید محصول را با وب‌سایت خود مطابقت دهید تا مطمئن شوید که مشتریان اطلاعات ی،، را در هر دو پلتفرم مشاهده می‌کنند.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/google-misrepresentation-policy-update-building-trust-429706

اعتماد سازی. گوگل در خط مشی به روز شده خود توضیح داد که برای ایجاد اعتماد باید به چهار مسئله توجه کنید. برای هر مشکل مشخص شده، Google دستورالعمل‌های خاصی را ارائه کرده است که مارک‌ها باید از آنها پیروی کنند:

  • هویت تجاری
    • اطمینان حاصل کنید که نام تجاری رسمی ارائه شده است و بین نام تجاری ثبت شده و نام دامنه هماهنگی وجود دارد.
    • اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت یک برند دارای صفحه «درباره ما» است، زیرا این امر اصالت را نشان می‌دهد و به مشتریان کمک می‌کند تا سفر منحصر به فرد خود را درک کنند.
    • از وب سایت به پروفایل های رسانه های اجتماعی برند پیوند دهید تا مشتریان بتوانند در صورت تمایل آن حساب ها را دنبال کنند.
  • شفافیت
    • اطمینان حاصل کنید که محتوای وب‌سایت و پیام‌ها کاملاً واضح است و شامل جزئیات مربوط به حمل و نقل، بازگشت و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی است.
    • از صداقت و شفافیت در مورد مدل تجاری برند و نحوه عملکرد شرکت اطمینان حاصل کنید.
  • شهرت آنلاین
    • نظرات و نظرات صادقانه را در مورد محصولات و خدمات یک برند نشان دهید تا به مشتریان در درک نحوه استفاده از آنها کمک کنید.
    • هرگونه نشان یا مهر تأیید از منابع رسمی شخص ثالث را مشخص کنید.
    • نحوه ارتباط مشتریان را به وضوح نشان دهید.
    • اگر نام تجاری پست وبلاگی منتشر می کند، حتما به مشتریان بگویید.
    • اطمینان حاصل کنید که مشتریان می دانند آیا نام تجاری در مقاله شخص ثالث ذکر شده است یا خیر.
  • طراحی حرفه ای
    • اطمینان حاصل کنید که وب سایت برند دارای گواهینامه SSL است تا به مشتریان اطمینان دهد که داده های حساس آنها به صورت ایمن ذخیره می شود.
    • وب سایت برند باید به راحتی قابل پیمایش باشد و نباید حاوی هیچ گونه تغییر مسیر یا تغییر مسیر غیر ضروری به لینک های ،اب باشد.
    • سعی کنید تا جایی که ممکن است از متغیرهایی اجتناب کنید زیرا این به گوگل و مشتری این تصور را می دهد که وب سایت هنوز در حال ساخت است و هنوز برای SERP آماده نیست.

جدید در زمین موتورهای جستجو

گوگل خط مشی ارائه نادرست خود را با اطلاعات دقیق در مورد نحوه اعتماد بازاریابان به روز کرده است.