آنچه گوگل می گوید. گوگل این خبر را در ایمیلی اعلام کرد و نشان داد که حسابهای تحت تأثیر ممکن است تبلیغات خود را تأیید نکنند و تا اکتبر تغییراتی را انجام دهند. تاریخ دقیقی اعلام ن،د.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگ، که مطمئن نیستند مقصدشان مطابقت دارد یا خیر استانداردهای بهتر تبلیغات باید حساب های خود را بررسی کرده و تغییرات لازم را در اسرع وقت انجام دهند تا از تایید نشدن تبلیغات جلوگیری شود.
این ی،ی چی این بدان م،ی است که هر تبلیغاتی که با استانداردهای جدید مطابقت نداشته باشد، تایید نخواهد شد. آگهیدهندگان در گزارش تجربه آگهی از تأیید نشدن مطلع خواهند شد.
تبلیغکنندگان میتوانند ا،امات مقصد را بررسی کنند اینجا.
از ماه آینده، Google خطمشی ا،امات مقصد را بهروزرس، میکند که طبق آن تجارب تبلیغاتی در مقاصد باید با «ائتلاف برای تبلیغات بهتر» مطابقت داشته باشد. استانداردهای بهتر تبلیغات.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.