Google خط‌مشی‌های تبلیغات را به‌روزرسانی می‌کند تا تبلیغات CBD بیشتری را مجاز کند

درباره نویسنده

نیکول فارلی

هنوز مجاز نیست. برخی از قالب‌ها، از جمله سرصفحه YouTube، برای ارائه واجد شرایط نخواهند بود. CBD از لیست داروها و مکمل های تایید نشده حذف می شود. همه تبلیغاتی که سایر محصولات مبتنی بر CBD، از جمله مکمل‌ها، افزودنی‌های غذایی و مواد استنشاقی را تبلیغ می‌کنند، مجاز نیستند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

صدور گواهینامه از Le،Script. Google فقط به محصولات CBD اجازه می دهد که توسط Le،Script تأیید شده باشند. فرآیند صدور گواهینامه مست،م آن است که هر محصولی که قرار است تبلیغ شود، موارد زیر را رعایت کند:

  • نمونه هایی از محصول خود را برای آزمایش مطابقت با محدودیت های قانونی THC ارائه دهید
  • یک گواهی تحلیل شخص ثالث Le،Script ارائه دهید

در 20 ژانویه 2023، Google خط‌مشی‌های تبلیغاتی محصولات و خدمات خطرناک و مراقبت‌های بهداشتی و دارویی خود را به‌روزرس، می‌کند تا امکان تبلیغ داروهای مورد تأیید FDA حاوی کانابیدیول (CBD) و محصولات موضعی مشتق شده از کنف CBD با محتوای THC 0.3٪ یا کمتر در کالیفرنیا، ک،ادو و پورتوریکو.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر برند یا تبلیغ‌کننده محصولات CBD در سه مکان تأیید شده هستید، خط‌مشی‌های جدید به شما این امکان را می‌دهند که اگر از طرف Google تأیید شده‌اید، تبلیغ کنید. از 20 ژانویه 2023، زم، که فرم منتشر شد، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از Google درخواست صدور گواهینامه کنند.

تو عمیق تر اعلامیه گوگل را مرور کنید اینجا.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-updates-ad-policies-to-allow-more-cbd-promotions-390816

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است