چرا ما اهمیت می دهیم. انتقال به مزایدههای پیشنهادی بیدرنگ برای برنامهها و توقف پاسخگویی به تماسهای متعدد در میانجیگری، فرآیند ،ید رسانه را سادهتر میکند، رقابت را افزایش میدهد و تضمین میکند که آگهیدهندگان موجودی برنامهها را با بهترین قیمت پیدا میکنند.
Google خرید رسانه را با ادغام پیشنهادهای بیدرنگ گسترش میدهد
منبع: https://searchengineland.com/google-expands-media-buying-with-real-time-bidding-integrations-404021
پیاده سازی ها هیچ تغییری در کمپین ها لازم نیست تا تبلیغ کنندگان بتوانند از مزایای این برنامه بهره مند شوند. در هفته آینده، گزینه فعال ، مناقصه Google در دسترس همه برنامهنویسان برنامهها با استفاده از پلتفرمهای ،ب درآمد شخص ثالث قرار میگیرد. توسعهدهندگان برنامه همچنین میتوانند از طریق ادغام مناقصه بیدرنگ با پیشنهادات ناشر AdMob و Ad Manager به تقاضای Google دسترسی داشته باشند.
چگونه کار می کند. قبل از این تاریخ، Google Ads برای برخی درخواستهای چند تماسی، از ،ید آبشار دور میشود. انتظار میرود که تغییر به مناقصه بیدرنگ به تبلیغکنندگان این امکان را بدهد که موجودی برنامههای با قیمت بهینه را بهطور کارآمدتر بیابند و رقابت را در حراج بلادرنگ تقویت کنند.
تو عمیق تر شما می تو،د در مورد ادغام های جدید در وبلاگ تبلیغات و تجارت گوگل.
ادغام های شخص ثالث Google Ads و Display & Video 360 در حال گسترش ادغام پیشنهادهای بیدرنگ خود با پلتفرمهای ،ب درآمد از برنامههای شخص ثالث هستند. این ادغام ها در حال انتقال به نسخه بتا باز هستند و برای همه توسعه دهندگان برنامه با استفاده از پلت فرم های درآمدزایی AppLovin (Max)، Chartboost Mediation، Di،al Turbine FairBid و Unity LevelPlay قابل دسترسی خواهند بود.
برای افزایش کارایی ،ید رسانه، Google Ads قصد دارد حراجهای مناقصه بیدرنگ برای برنامهها را اتخاذ کند و از 31 اکتبر 2023 به تماسهای متعدد در میانجیگری پاسخ ندهد. Google Ads دیگر با روش رسیدگی به درخواستهای چندگانه درگیر نخواهد شد یا در آن شرکت نخواهد کرد. همان نمایش تبلیغات در فرآیند میانجیگری.