(س) چه ،ی باید از VBB استفاده کند؟
روز دوم از اینجا شروع می شود:
(س) آیا VBB می تواند برای ارزش و حجم بهینه سازی کند؟
(س) مناقصه مبتنی بر ارزش چیست؟
(الف) هنگام حرکت از مناقصه مبتنی بر تبدیل، باید انتظار حجم کمتری داشته باشید. به این دلیل که به جای بیشترین تبدیل در اه، شما، برای با ارزش ترین مشتریان شما بهینه سازی می شود. مطمئن شوید که سیستم مناقصه از مقادیر شما درس گرفته است و tROAS شما مطابق با عملکرد تاریخی است تا از کیفیت تبدیل اطمینان حاصل شود.
(س) تنظیم ROAS هدف چه کاری انجام می دهد؟
میتو،د از شبیهسازهای قیمت پیشنهادی برای مشاهده تأثیر تنظیمشده توسط اه، ROAS کمتر بر افزایش دسترسی و حجم استفاده کنید.https://t.co/lHkicTKZIw
— AdsLiaison (@adsliaison) 27 ژوئن 2023
(الف) Google توصیه میکند برای کنش تبدیل قیفتان بهینهسازی کنید، اما اگر اندازهگیری مقدار مشکل است، میتو،د از کنش تبدیل قیف بالاتر استفاده کنید. همچنین، سادهسازی ساختارهای کمپین، بودجههای مش، و استراتژیهای پورتفولیو را در نظر بگیرید.
(س) آیا حداقل تبدیل برای استفاده از VBB وجود دارد؟
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-explainer-value-based-bidding-35618.html
ادامه مطلب فردا برای روز سوم…
(الف) VBB به دنبال به حدا،ر رساندن ارزش تبدیل در بودجه و هدف اختیاری ROAS شما است. برای مزایده های پیش بینی شده برای ارائه ارزش تبدیل بالا بهینه می شود. VBB طوری طراحی شده است که ارزش کل تبدیلها را بالاتر میبرد، اما حجم تبدیل کمتری در مقابل پیشنهاد حدا،ر تبدیل/tCPA دارد.
(الف) اگر یک هدف اختیاری بازده هزینه تبلیغات (ROAS) تعیین کنید، بهینه سازی می شود تا بیشترین مقدار ممکن را در آن هدف به دست آورید. ROAS هدف برای کمپین های منفرد یا یک استراتژی نمونه کارها در چندین کمپین در دسترس است.
فردا چیزهای بیشتری در راه است، بنابراین همانطور که جینی ماروین آنها را در توییتر پست کرده است، بیشتر و بیشتر به این پست اضافه می کنم.
بنابراین جینی پست های بیشتری ارسال خواهد کرد، بنابراین من فقط به به روز رس، این موضوع با آنچه که او نوشته است ادامه می دهم، اما در اینجا ،مت اول است:
(الف) اگر اه، ارزشی دارید، اما همچنین نیاز به جذب تعداد مشخصی از مشتریان جدید دارید، پیشنهاد VBB+NCA (اکتساب مشتری جدید) را در نظر بگیرید. اینجاست بیشتر در مورد استفاده از یک هدف NCA.

(الف) برخی از شرکتها دارای دادههای LTV، حاشیه سود، ارزش ناخالص کالا و غیره هستند که آماده وارد ، به Google Ads هستند، اما بسیاری از ،بوکارها هنوز وجود ندارند. VBB همچنان می تواند با استفاده از مقادیر پرا،ی کار کند. این ماشین حساب می تواند به شما کمک کند تا میانگین ارزش مراحل در قیف فروش خود را بر اساس مقادیری که برای شروع می د،د اندازه گیری کنید. با شروع آزمایش، صبور باشید. ایجاد مقادیر من، پرو،ی که ارزش م،اداری را برای ،ب و کار ایجاد می کند، ممکن است زمان ببرد. اگر کنشهای تبدیل را تغییر نمیدهید، میتو،د از آزمایشهای کمپین استفاده کنید.
(الف) اگر مقادیر تبدیل را ردیابی می کنید، می تو،د از پیشنهاد قیمت حدا،ر تبدیل استفاده کنید. با tROAS، ا،ر انواع کمپین به حداقل 15 تبدیل در 30 روز گذشته نیاز دارند. “قبل از شروع” را بررسی کنید بخش اینجا.
(س) اگر بخواهم با VBB برای مشتریان جدید بهینه سازی کنم، چه؟
(س) اگر تبدیلهای قیف پایین کافی نداشته باشم چه میشود؟
(الف) اگر اه، ارزشی دارید، باید از VBB استفاده کنید. اه، ROAS اهرم شما هستند تا تبلیغات شما را کم و بیش به حراج وارد کند. هرچه هدف شما بالاتر باشد، احتمال ورود تبلیغات شما به حراج های کمتری خواهد بود.
جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، یک توییتر موضوعی با توضیح دهنده در مورد مناقصه مبتنی بر ارزش Google Ads، VBB. جینی نوشت: “ما اخیراً سؤالات زیادی داشتیم و تصورات نادرستی در مورد مناقصه مبتنی بر ارزش (VBB) شنیده ایم. این هفته، من اطلاعات و منابعی را در مورد VBB به اشتراک خواهم گذاشت و به هر سؤالی که در پایان این مقاله دارید پاسخ خواهم داد. هفته.”
(س) اگر ارزش اقدامات تبدیل را در قیف فروش خود ندانم میتوانم از VBB استفاده کنم؟
(س) چگونه هنگام تغییر به tROAS از دست دادن حجم را به حداقل برسانم؟
(الف) VBB برای تولید سرب، فروش آنلاین و مشاغل آجر و ملات با اندازهها و چرخههای تبدیل متفاوت کار میکند. کلید استفاده از VBB، تنظیم مقادیر برای تبدیل هایی است که ردیابی می کنید و داده های شخص اول من، را به Google Ads وارد می کنید. شما ارزشی را که می خواهید به حدا،ر برس،د، تعریف می کنید، مانند درآمد فروش، حاشیه سود، ارزش طول عمر و غیره. اینجا بیشتر است در ادامه در مورد استفاده از مقادیر پرا،ی، اما در اینجا بیشتر در مورد مقادیر تبدیل و نحوه تنظیم آنها توضیح داده شده است.