Google تشویق مشتریان برای حذف یا اصلاح نظرات منفی را ممنوع می کند

دستورالعمل های جدید دستورالعمل جدید می تواند باشد اینجا پیدا شد و می گوید “محتوای که توسط یک تجارت در ازای تخفیف، کالا و/یا خدمات رایگان تشویق شده است.” خط اضافی «این شامل درخواست‌های بازرگان برای بازبینی یا حذف یک بررسی منفی از طریق تخفیف‌های ارائه شده، کالاها یا خدمات رایگان یا سایر مشوق‌ها است».

بنابراین اگر ،ی نظر منفی برای شما بگذارد، شما مجاز نیستید آن فرد را تشویق کنید تا بررسی خود را به روز کند.

درباره نویسنده

جدید در زمین موتورهای جستجو

Google دستورالعمل‌های بررسی نقشه‌های Google خود را به‌روزرس، کرده است، دستورالعمل‌های تعامل جعلی و فریبنده‌ای را به‌روزرس، کرده است تا اکنون درخواست تجدیدنظر یا حذف یک بررسی منفی را از طریق تخفیف‌های ارائه شده، کالاها یا خدمات رایگان یا سایر مشوق‌ها ممنوع کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. بسیاری از ،ب و کارها نوعی انگیزه برای به روز رس، نظرات منفی یا خنثی توسط آن افراد ارائه می دهند. این در حال حاضر در خط‌مشی محتوای به‌روزرس، شده Google Maps ممنوع است. این علاوه بر پرداخت، تشویق یا تشویق به ارسال محتوایی است که نشان دهنده یک تجربه واقعی نیست، یا انگیزه برای نظرات مثبت در ازای تخفیف، کالاها و/یا خدمات رایگان است.


بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-prohibits-incentivizing-customers-to-remove-or-modify-negative-reviews-387874

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است