میتو،د LSAها را روی دسکتاپ یا از طریق برنامه تلفن همراه تبلیغات خدمات محلی، که در هر دو پلتفرم Android و iOS در دسترس است، مدیریت کنید. مشتریان بالقوه می توانند به راحتی به اطلاعات ،ب و کار شما دسترسی داشته باشند، نظرات را بخوانند، ع، ها را مشاهده کنند و مستقیماً از طریق تماس، پیام رس، یا رزرو قرار با شما تماس بگیرند، همگی در آگهی شما.

نحوه کار LSA ها تبلیغات خدمات محلی به شما این امکان را می دهد که خدمات خود را به طور برجسته در بالای صفحات نتایج جستجوی Google به نمایش بگذارید و تماس های تلفنی، پیام ها و رزرو قرار با کیفیت بالا را در مناطق انتخابی خود جذب کنید. شما می تو،د به طور موثر بر عملکرد سرنخ های خود نظارت کنید، از جمله گوش دادن به تماس های ضبط شده با مشتریان بالقوه، و مدیریت لیست های خود، مانند به روز رس، ساعات کاری و مناطق خدماتی خود.
گوگل بیش از 70 نوع مختلف تبلیغات خدمات محلی (LSA) را به شبکه خود اضافه کرده است.
تو عمیق تر اطلاعیه گوگل را بخو،د اینجا.
،ب و کارهای جدید انواع ،ب و کار جدید شامل مدارس زیبایی، تسهیلات شبانه روزی حیوانات خانگی، شرکت های کف سازی و غیره است.


چرا ما اهمیت می دهیم. LSA ها روشی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه ای است که در جستجوی خدمات خود در Google هستند. با ظاهر شدن در بالای صفحات نتایج جستجو، LSA ها می توانند به تبلیغ کنندگان و برندها کمک کنند تا دید خود را افزایش دهند و سرنخ های با کیفیت بالا را جذب کنند.
منبع: https://searchengineland.com/google-expands-local-service-ads-to-more-than-70-new-businesses-393971