Google به ناشران راه‌های جدیدی برای کنترل داده‌های شخص اول خود می‌دهد

کلیدهای برنامه مشابه گوگل همچنین اعلام کرده است که «در ماه‌های آینده» قابلیتی به نام کلید برنامه به ناشر، که از Ad Manager استفاده می‌کنند کمک می‌کند تا تبلیغات مرتبط را در iOS بدون ردیابی کاربران در برنامه‌های شخص ثالث ارائه دهند. در حال حاضر هیچ ETA در تاریخ انتشار برای این به روز رس، وجود ندارد.


درباره نویسنده

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


منابع اضافی. Google منابع بیشتری را برای ،یداران و ناشران فراهم کرده است تا درباره راه حل های حفظ حریم خصوصی اطلاعات بیشتری ،ب کنند. همچنین می تو،د اطلاعیه کامل گوگل را بخو،د اینجا.

حریم خصوصی آگهی و انطباق. Google با IAB همکاری می کند تا به ناشران و ،یداران کمک کند تا استانداردهای صنعت را ،یب و پیروی کنند. آنها مخاطبان تعریف شده توسط فروشنده آزمایشگاه فناوری IAB را در این راه حل قرار می دهند. ناشران می توانند از IAB استفاده کنند طبقه بندی مخاطب و طبقه بندی محتوا برای اشتراک‌گذاری سیگنال‌ها با Google Ads و Display & Video 360 به ،وان بخشی از آزمایش بتا.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-gives-publishers-new-ways-to-control-their-first-party-data-387900

جدید در زمین موتورهای جستجو

به اشتراک گذاری سیگنال ها با شرکای قابل اعتماد Google همچنین قابلیتی را بهبود بخشید که به ناشران امکان می‌دهد به طور ایمن سیگنال‌ها را با شرکای ،ید شخص ثالث مورد اعتماد (،یداران مجاز و مناقصه باز) به اشتراک بگذارند.


چگونه کار می کند. سیگنال‌های ارائه‌شده توسط ناشر، «پیدا ، و ،ید مخاطبان را بر اساس مواردی مانند جمعیت‌شناسی، علایق محتوا یا قصد ،ید در چندین سایت و برنامه بدون ردیابی فعالیت افراد در برنامه‌ها یا در سرتاسر وب» برای ،یداران برنامه‌ای آسان‌تر می‌کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات دیجیتال در حال رشد است و ناشران در خط مقدم حریم خصوصی آنلاین هستند. دادن کنترل بیشتر بر داده‌های خود به ناشران کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغ‌کنندگان، ارائه‌دهندگان فناوری و سایر اشخاص ثالث پلتفرم‌های خود را بدون به خطر انداختن اطلاعات شخصی مشتریان خود رشد می‌دهند. علاوه بر این، مدیریت داده‌های شخص اول به ناشران این فرصت را می‌دهد تا محتوای مرتبط‌تری را برای افرادی که از محصولاتشان استفاده می‌کنند و از وب‌سایت‌هایشان بازدید می‌کنند، ارائه دهند.

سیگنال‌های ارائه‌شده توسط ناشر به ناشران کمک می‌کند داده‌های شخص اول خود را در بخش‌های مخاطب یا زمینه‌ای دسته‌بندی کنند و سپس آن سیگنال‌ها را با ،یداران برنامه‌ای به اشتراک بگذارند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است