نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-will-automatically-switch-some-advertisers-attribution-models-386732
دیروز گوگل ایمیلی ارسال کرد و به تبلیغکنندگان اطلاع داد که حسابهای تبلیغاتی آنها به اسناد مبتنی بر داده تغییر خواهد کرد.
انتساب داده محور چیست؟ گوگل اعلام کرد در سپتامبر، انتساب مبتنی بر داده به مدل پیشفرض تبدیل خواهد شد، اما تبلیغکنندگان همچنان به پنج مدل دیگر مبتنی بر قانون دسترسی خواهند داشت. اسناد مبتنی بر داده از تکنیکهای یادگیری ماشینی پیشرفته برای درک دقیقتر نحوه کمک هر نقطه تماس بازاریابی به یک تبدیل استفاده میکند.
خاموشش کن. اگر نمیخواهید گوگل این سوئیچ را انجام دهد، میتو،د آن را خاموش کنید اینجا.
به گفته گوگل، اسناد مبتنی بر داده چندین سیگنال از جمله قالب تبلیغ و زمان بین تبلیغ و تعامل و تبدیل را در نظر می گیرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر گوگل پنج مدل دیگر مبتنی بر قانون را حذف کند و این تنها گزینه بود (،ید هوشمند و حدا،ر عملکرد وارد چت شوند) متوجه میشدم که گوگل بهطور خودکار این سوئیچ را انجام میدهد، اما تغییر آشکارا حتی برای گوگل کمی افراطی به نظر میرسد. با این وجود، من تعجب نمیکنم و به نظر میرسد که آنها به دنبال «بهروزرس،های» خودکار مانند این هستند تا ببینند چقدر میتوانند از پس آن برآیند – به ویژه با دانستن اینکه سهم بازار را دارند و تبلیغکنندگان احتمالاً پلتفرم را ، نمیکنند. در مجموع
جدید در زمین موتورهای جستجو
حسابهای آسیبدیده خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید که چگونه تغییر به اسناد مبتنی بر دادهها باعث تغییر گزارشها و تبدیلها میشود. اگر میخواهید انتساب دادهمحور را امتحان کنید، نیازی به ایجاد هیچ تغییری ندارید. اگر نمیخواهید گوگل این سوئیچ را انجام دهد، حتماً آن را در اسرع وقت خاموش کنید.
درباره نویسنده
پیام گوگل به تبلیغ کنندگان این ایمیل به تبلیغکننده میگوید کدام حساب(های) واجد شرایط تغییر هستند و تا 4 آگوست به آنها فرصت میدهد تا تغییر خودکار را لغو کنند.