گوگل سعی می کند پیوند ،و، را نشان دهد که با زبان اصلی و سیستم نوشتاری یک صفحه مطابقت دارد. اگر Google تشخیص دهد که ،صر ،وان با سیستم نوشتاری یا زبان محتوای اصلی صفحه مطابقت ندارد، ممکن است متن دیگری را به ،وان پیوند ،وان انتخاب کنیم.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-changes-some-google-search-help-do،entation-34337.html
من به تازگی متوجه شدم که گوگل تمام ارجاعات رتبه صفحه را در “موارد جستجو” گوگل (دستورالعمل های وبمستر سابق) حذف کرده است.https://t.co/PyXRXzVOcG
— دکتر ماری هاینز🐼 (@Marie_Haynes) 31 اکتبر 2022
تغییر اسناد نقشه سایت
گوگل همچنین ،متی را بهروزرس، کرد که کوتاهتر باشد برای «جلوگیری از متنهای تکراری یا بیرویه در ،اصر ،وان» برای خواندن:
از متون تکراری یا متنی در ،اصر ،وان اجتناب کنید. داشتن متن مجزا که محتوای صفحه را در ،صر ،وان برای هر صفحه در سایت شما توصیف می کند، مهم است. برای مثال، ،وان ، هر صفحه در یک سایت تجاری “محصولات ارزان برای فروش”، تشخیص بین دو صفحه را برای کاربران غیرممکن می کند. متن طول، در ،صر ،وان که تنها با یک تکه اطلاعات متفاوت است (،اوین “boilerplate”) نیز بد است. به ،وان مثال، یک ،صر ،وان مش، برای همه صفحات با متنی مانند “نام گروه – مشاهده فیلم ها، اشعار، پوسترها، آلبوم ها، نظرات و کنسرت ها” حاوی متن های غیرآموزنده زیادی است.
یک راه حل این است که به صورت پویا ،صر ،وان را به روز کنید تا محتوای واقعی صفحه را بهتر منع، کند. به ،وان مثال، فقط در صورتی که آن صفحه خاص حاوی ویدیو یا اشعار باشد، کلمات «ویدئو»، «اشعار» و غیره را وارد کنید.
گوگل نام سند پیوند ،وان را تغییر داد از جانب “لینک های ،وان خود را در نتایج جستجو کنترل کنید” به “تاثیرگذاری بر پیوندهای ،وان خود در نتایج جستجو” – این مورد بزرگ بود.
گوگل تغییراتی در اسناد نقشه سایت و اسناد پیوندهای ،وان خود ایجاد کرده است اما هنوز این تغییرات را مستند نکرده است. در اینجا لیستی از تغییرات وجود دارد، برخی ممکن است بیشتر از “جزئی” در نظر گرفته شوند، اما از آنجایی که گوگل آنها را مستند نکرده است، تصور می کنم آنها فوق العاده جزئی هستند.
حذف مرجع رتبه صفحه
در اسناد نقشه سایت، گوگل نوشت:
شناسه های جلسه و سایر شناسه های وابسته به کاربر از URL ها را در نقشه سایت خود وارد نکنید. این امر ،یدن تکراری آن URL ها را کاهش می دهد.
بنابراین گوگل “و سایر شناسه های وابسته به کاربر” را اضافه کرد. چرا؟ جان مو، از گوگل گفت به دلیل “اینترنت” – ی،ی اینترنت این کار را می کند و گوگل متوجه شد.
اینترنت pic.twitter.com/sfXDESKqfv
– johnmu: هیچ چیز دائمی نیست، همیشه از 302 استفاده کنید 💫 (@JohnMu) 1 نوامبر 2022
تغییرات سند پیوند ،وان

همانطور که ماری هاینز اشاره کرده است، گوگل ارجاع به PageRank را در بسیاری از اسناد اصلی جستجو حذف کرد:
گوگل بخش “همان زبان” را گسترش داد و اکنون به شرح زیر است:
از همان زبان و سیستم نوشتاری (م،ا، خط یا الفبای یک زبان معین) به ،وان محتوای اصلی در صفحات خود استفاده کنید. به ،وان مثال، اگر صفحه ای به زبان هندی نوشته شده است، مطمئن شوید که ،صر ،وان را به هندی نیز بنویسید (متن ،وان را به ،یسی ننویسید یا ،وان را به حروف لاتین ترجمه نکنید).
قبلا آن را خواند:
شناسه جلسه از URL ها را در نقشه سایت خود وارد نکنید. این امر ،یدن تکراری آن URL ها را کاهش می دهد.
اینها تغییراتی است که من در اسناد متوجه شدم.