Google آستانه حریم خصوصی را برای گزارش پرسش‌های جستجوی Analytics به‌روزرسانی می‌کند

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-updates-privacy-thres،ld-for-،ytics-search-queries-report-387695

بیشتر بد،د. می تو،د این اطلاعیه را از گوگل بخو،د اینجا.

جدید در زمین موتورهای جستجو

این ی،ی چی آستانه‌های جدید باید آنچه را که تبلیغ‌کنندگان در حساب‌های Google Ads خود می‌بینند با آنچه در GA4 می‌بینند سازگارتر کند. اما گوگل می گوید که «به دلیل تفاوت در مدل‌های داده، با این به‌روزرس،، گزارش عبارت‌های جستجو در Universal Analytics محدودتر از گزارش‌های Google Ads خواهد بود.

Google آستانه حریم خصوصی را برای گزارش جستجوی جستجو در Universal Analytics به‌روزرس، می‌کند جستجوی تبلیغات گوگل، اولین پرس و جوی کاربر گوگل ادز، و پرس و جوی جلسه Google Ads ابعاد اکتشافات در گوگل آنالیتی، 4.

آستانه حریم خصوصی چیست؟ گوگل اعلام کرد آستانه‌های حریم خصوصی جدید در سال گذشته، ناشناس بودن کاربر را تنها با گزارش‌دهی در مورد عباراتی که حجم جستجوی کافی را در تمام جستجوهای Google مشاهده کرده‌اند، تضمین می‌کند. آنها همچنین متعهد شدند که داده های بیشتری را به تبلیغ کنندگان بدهند.

درباره نویسنده

چرا ما اهمیت می دهیم. گزارش پرس و جو جستجو همیشه منبع داده ای بوده است که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا مطمئن شوند که کلمات کلیدی من، را پیشنهاد می دهند. اما اگر استانداردهای جدید آستانه حریم خصوصی فقط کلمات کلیدی با حجم جستجوی قابل توجه را نشان دهد، ممکن است دیگر ابزار مفیدی نباشد.