Glenn Gabe در چت بینگ و محتوای Google Bard و AI تولید شده است

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-221-35318.htmlمن در نهایت گلن گیب را متقاعد کردم که به من اجازه دهد در وبلاگم با او مصاحبه کنم و مدتی در مورد بسیاری از موضوعات اصلی سئو صحبت کردیم. گلن مدت زیادی است که سئو کار می کند و او دوست من برای برخی از پیچیده ترین موضوعات سئو گوگل است. او یک شرکت مشاوره به نام را اداره می کند G-Squared Interactive. گلن همچنین یکی از معدود افرادی است که اجازه نوشتن در سایت خود را می دهم، و همانطور که در ویدیو گفتم، هفته ها قبل از تایید مایکروسافت، یک به روز رس، جستجوی Bing را مشاهده کرد.

،مت دوم به زودی منتشر می شود، اما در حال حاضر، می تو،د اطلاعات بیشتری در مورد گلن گیب در توییتر ،ب کنید @glenngabe یا در لینکدین.

سپس در مورد استفاده از هوش مصنوعی، هوش مصنوعی مولد، برای تولید محتوا صحبت می کنیم. گوگل اندکی قبل از صحبت ما نظرات خود را در مورد محتوای هوش مصنوعی منتشر کرد، اما گلن گیب گفت که این منطقه خطرناکی برای ناشران است. او گفت که گوگل می‌تواند آن را انتخاب کند، و شما باید محتوای باکیفیت با آن تولید کنید، زیرا محتوای با کیفیت پایین به شدت تحت تاثیر این به‌روزرس،‌های الگوریتمی قرار می‌گیرد. این فقط محتوای هوش مصنوعی نیست و از ترجمه یا تکنیک های دیگر در مقیاس استفاده می کند. توصیه گلن این است که از شخصی بخواهید آن را ویرایش کند و مطمئن شوید که برای کاربر نهایی مفید و مفید است و نه فقط برای رتبه بندی خوب در جستجو ایجاد شده است.

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

ما مستقیماً به آنچه در آن زمان جدید بود می پردازیم، اما اکنون قدیمی شده است، زیرا من این را در فوریه ضبط کردم – موضوع Bing Chat و Google Bard. ما دوست داریم که چت بینگ چگونه پیوندها و نقل قول ها را به ناشران اضافه می کند، اما مطمئن نیستیم که کاربران کلیک کنند یا خیر. ما نگر، خود را در مورد اینکه جستجوگر معمولی نمی خواهد روی محتوای خواندن خود کلیک کند و تأیید اعتبار کند، بحث کردیم. بینگ گفت که ما در مورد اینکه چگونه بینگ باید این داده ها را به ابزار وب مستر بینگ اضافه کند و گوگل باید آن را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کند، بحث کردیم. گوگل آن را برای قطعه های ویژه آزمایش کرد اما به دلایلی آن را کنار گذاشت.

گلن گیب

سپس به مشکل توهم در این ابزارهای هوش مصنوعی می پردازیم، اما گلن به طور دقیق می گوید که هوش مصنوعی بهتر و بهتر می شود و این موضوع در آینده کمتر مطرح خواهد شد. او گفت که گوگل در تشخیص محتوای کم کیفیت خوب عمل می کند و فرقی نمی کند که محتوای با کیفیت پایین نوشته شده توسط انسان باشد یا با هوش مصنوعی. تا زم، که کیفیت پایینی داشته باشد، شناسایی می شود. گلن گفت، به خصوص از آنجایی که به روز رس، محتوای مفید و به روز رس، محتوای مفید آینده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است