Glenn Gabe در تعمیر سایت‌هایی که توسط Google Core به‌روزرسانی‌ها، پیوندها و انکار شده‌اند

شما باید به محتوا، تجربه کاربری، تبلیغات، شرکت های وابسته و موارد دیگر نگاه کنید. گلن گفت بزرگترین مشکل محتوای نازک است که محتوای کوتاه نیست، اما محتوایی است که مفید نیست. محتوای نازک در مقیاس یک مشکل بزرگ است. توصیه این است که محتوا را حذف کنید یا آن محتوا را به طور گسترده به روز کنید. گلن گفت شخصی که آن محتوا را می نویسد اکنون باید محتوای بهتر و با کیفیت بالاتری بنویسد.

در زمان‌های قدیم، می‌توانستید هر مشکلی در سئو را با پرتاب لینک به آن مشکل برطرف کنید. حالا دیگه اینطوری کار نمیکنه در واقع، گوگل مدتی است که لینک ها را کم رنگ کرده است.

تجربه کاربری یک مشکل است، تبلیغات تهاجمی، موارد تهاجمی وابسته و تجربه کاربری بیشتر مشکلات بزرگی در این به‌روزرس،‌های اصلی هستند و شما باید این تجربه کاربری را بهبود ببخشید. او همچنین گفت که جنبه فریب کاری بسیار مهم است زیرا اگر کاربران را عصب، کنید، این می تواند واقعا بد باشد.

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

سپس در مورد ابزار Disavow صحبت کردیم، و گوگل در مورد عدم استفاده از آن صحبت کرده است، و گلن موافق است، از آن استفاده نکنید. گلن افزود، گوگل این ابزار را به دلایلی در کنسول جستجو دفن کرده است. او فکر می‌کند گوگل می‌تواند این ابزار را نابود کند و شاید حتی امسال، به خصوص با بهبود SpamBrain و این به‌روزرس،‌های هر،مه لینک، حداقل او امیدوار است.

پیوندهای خارجی معمولاً یک مشکل اصلی به روز رس، نیستند. معمولاً پیوندهای خارجی شما در این به‌روزرس،‌های هسته‌ای گسترده نقشی ندارند. لینک ها ضروری هستند، اما برای رتبه خوب نیازی به تعداد زیادی لینک ندارید و این روزها لینک ها به شما آسیب زیادی نمی رسانند. گلن گفت: همه چیز مربوط به پیوندها نیست، اما بله، پیوندها بسیار مهم هستند، اما همه چیز پایان نیست.

در ،مت اول با Glenn Gabe، ما در مورد چت بینگ و Google Bard و همچنین استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی صحبت می کنیم، در ،مت دوم بیشتر به بررسی EEAT می پردازیم و اینکه چگونه ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است جایگزین همه ما شوند. در ویدیوی قبلی با Glenn Gabe درباره به‌روزرس،‌های اصلی Google صحبت کردیم، و در اینجا در مورد آنچه که می‌تو،د برای بازیابی انجام دهید و چگونه سایت‌هایی را که تحت تأثیر این به‌روزرس،‌های هسته گسترده Google هستند، تعمیر می‌کنید صحبت می‌کنیم؟ ما همچنین در مورد پیوندها و انکار صحبت کردیم.

گلن گیب

می تو،د اطلاعات بیشتری در مورد گلن گیب در توییتر ،ب کنید @glenngabe، بر ماستودون، بر لینکدین و بررسی کنید GSQI.

همچنین، با به‌روزرس،‌های هسته‌ای گسترده، می‌توان به‌روزرس،‌های مرتبط را انجام داد، و وجود دارد هیچ کاری نمی تو،د در مورد آن انجام دهید. یک روز سایت شما برای یک پرس و جو رتبه خوبی ،ب کرد، اما صفحه شما دیگر برای آن کوئری مرتبط نیست.

گلن گفت وقتی صحبت از محتوای قدیمی می شود، فقط آن را حذف نکنید. اگر محتوا با کیفیت است، آن محتوا را ، کنید. اما اگر محتوا دیگر مرتبط یا خوب نیست، می تو،د آن را حذف کنید. فقط به نحوه رتبه بندی یا میزان ترافیک آن نگاه نکنید، این باید یک فرآیند دستی باشد.

مسئله دیگر این است که ممکن است مشکلات فنی وجود داشته باشد که ممکن است منجر به مشکلات محتوا شود. بنابراین، در حالی که مسائل فنی معمولاً یک مشکل اصلی به‌روزرس، نیستند، اما اگر مشکلات محتوایی کم را ایجاد کند، می‌تواند در دراز مدت منجر به مشکل شود. با “بدون نتیجه” مشکلاتی در صفحات پیدا شد. مشکلات فنی یکی از زمینه‌های ساده‌تر برای مردم است.

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-224-35379.html

سپس به هوش مصنوعی، تولید محتوا، جستجوی هوش مصنوعی و هنر هوش مصنوعی مماس می‌شویم. ما در مورد اینکه آیا Bing می‌تواند در ماه‌ها/سال‌های آینده سهم بازار را از گوگل بگیرد، بررسی کردیم.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است