GA4 اکنون یک گزینه اندازه گیری پیشرفته برای تعاملات فرم دارد

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/ga4-now-has-an-enhanced-measurement-option-for-form-interactions-388424

گوگل یک گزینه اندازه گیری پیشرفته برای تعاملات فرم اضافه کرده است. اکنون نه تنها می تو،د ببینید چه زم، یک فرم ارسال شده است، بلکه می تو،د ببینید چه زم، یک فرم ارسال شده است آغاز شده توسط یک کاربر جدید

چرا ما اهمیت می دهیم. با توجه به بسیاری از محصولات ،ید جدید که اخیراً منتشر شده است، دیدن یکی از آنها برای نسل اصلی بسیار خوب است. ویژگی جدید اندازه گیری پیشرفته به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت خود را ببینید که شروع به پر ، فرم ها کرده اند اما به دلایلی آنها را تکمیل نکرده اند. با این اطلاعات، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کمپین‌های بازاریابی مجدد با پیام‌های منحصربه‌فرد ایجاد کنند تا بازدیدکنندگان را به بازگشت و تکمیل فرم تشویق کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

اندازه گیری پیشرفته را فعال کنید. اگر از قبل یک جریان داده وب ایجاد کرده اید، اندازه گیری پیشرفته باید به طور خودکار فعال شود. اگر نه، حساب تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید و این را روشن کنید.

بازاریاب های نسل پیشرو خوشحال می شوند!


تو عمیق تر می تو،د این اطلاعیه را از گوگل بخو،د اینجا.