GA4 پشتیبانی AMP را راه اندازی کرد


Google پشتیب، AMP را در Google Analytics 4 (GA4) برای همه ناشران ارائه کرده است.

اگر همچنان از AMP استفاده می‌کنید، اکنون می‌تو،د به اندازه‌گیری عملکرد خود مانند Universal Analytics (UA) زم، که مهلت انتقال اجباری GA4 در روز شنبه فرا می‌رسد، ادامه دهید.

چرا ما اهمیت می دهیم. آوردن این ادغام به GA4 امکان برابری با Universal Analytics را فراهم می‌کند و به ناشران کمک می‌کند تا زم، که UA به‌طور دائم این آ، هفته بازنشسته می‌شود، انتقال یکپارچه را انجام دهند.

ع، صفحه 2023 06 27 در 15.54.08 800x319

گوگل چه گفته است؟ گوگل اعلام کرد که در کمتر از چهار روز تا غروب یونیورسال آنالیتی،، پشتیب، AMP را در گستره GA4 برای ناشران عرضه کرده است. در بی،ه ای آمده است:

  • مهلت انتقال GA4 چند روز دیگر باقی مانده است، اما این به م،ای کاهش سرعت به روز رس، های جدید برای پلتفرم نیست.
  • “ما پشتیب، از AMP در GA4 را اعلام کردیم و امروز به طور گسترده برای ناشران عرضه شد.”
  • “AMP به ناشران در هر اندازه کمک کرده است تا تجربیات کاربری عالی را برای خوانندگان خود به دست آورند و این ادغام برای ناشر، که استفاده از AMP را برای کمک به ادامه ردیابی معیارهای خود در GA4 انتخاب می کنند بسیار مهم است.”

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا حالا؟ در صورت عدم انجام این کار، ناشر، که از AMP استفاده می‌کنند، مشکلات بزرگی ایجاد می‌کند، زیرا وقتی GA4 به طور دائم جایگزین UA می‌شود، دیگر نمی‌توانند عملکرد خود را ردیابی کنند.

شیرجه عمیق: برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییر به GA4، Google’s را بخو،د نحوه مهاجرت به Google Analytics 4 راهنما. شما همچنین می تو،د گوگل را بخو،د اندازه گیری صفحات موبایلی شتاب یافته راهنمای دستورالعمل های دقیق تر در مورد نحوه اجرای یکپارچه سازی AMP در GA4.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/amp-support-ga4-428705

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است