جدید در زمین موتورهای جستجو
راهنمای گام به گام Google به شما کمک می کند تا در صورت انصراف از Setup Assistant، خودتان به GA4 مهاجرت کنید. اگر تصمیم به استفاده از Setup Assistant دارید، می تو،د در بخش مدیریت دارایی UA خود به آن دسترسی داشته باشید.
گوگل بهتازگی از چندین بهروزرس، جدید Google Analytics 4 (GA4) از جمله تجربه صفحه اصلی جدید، گزارشهای مدلسازی رفتاری در زمان واقعی و گروهبندی کانالهای سفارشی رونمایی کرده است.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/a-new-،mepage-experience-plus-5-other-new-ga4-features-389104
Universal Analytics (UA) در سال 2023 غروب می کند، بنابراین برای کمک به تبلیغ کنندگان برای تکمیل انتقال آسان، Google در اوایل سال آینده به روز رس، را ارائه می کند که به طور خودکار به کاربران استاندارد UA کمک می کند تا ویژگی های GA4 خود را تنظیم کنند.
اسناد مبتنی بر داده (DDA). DDA در اوایل سال جاری پس از تبدیل شدن به پیشفرض برای همه تبدیلهای تبلیغاتی در پاییز گذشته به GA4 وارد شد. به زودی، Google گروهبندی کانال سفارشی را راهاندازی میکند، قابلیتی که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد کانالهای مختلف را برای مقایسه هزینه به ازای ،ید و بازگشت هزینههای تبلیغات بر اساس اسناد مبتنی بر داده، ،یب کنند. برای مثال، ،بوکارها میتوانند عملکرد نام تجاری جستجوی پولی خود را با کمپینهای غیر برند خود مقایسه کنند.
مدل سازی رفتاری مدلسازی رفتار با گزارشدهی بیدرنگ به تبلیغکنندگان تصویر کاملی از رفتار کاربر در صورت وقوع، به شیوهای با محوریت حریم خصوصی، به تبلیغکنندگان میدهد.
از اوایل سال آینده، Setup Assistant یک ویژگی جدید Google Analytics 4 برای هر ویژگی استاندارد UA که قبلاً نداشته است ایجاد می کند. همچنین باید توجه داشت که «ویژگیهای جدید GA4 با ویژگیهای UA مربوطه متصل میشوند تا با تنظیمات حریم خصوصی و مجموعه شما مطابقت داشته باشند. آنها همچنین ویژگی های اولیه مشابه مانند اه، و لینک های تبلیغات گوگل را فعال می کنند.
منابع بیشتر این منابع اضافی را بررسی کنید تا به شما در راه اندازی و استفاده حدا،ری از GA4 کمک کند:
مدلسازی رفتار از یادگیری ماشینی استفاده میکند تا شکافهای درک شما از رفتار مشتری را در زم، که کوکیها و سایر شناسهها در دسترس نیستند پر کند.
علاوه بر این، ما اذعان میکنیم که این یک انتقال پیچیده است، بهویژه برای مشتریان سازم،، به همین دلیل است که برای اطمینان از راهاندازی موفقیتآمیز، مهلت مهاجرت برای 360 مشتری را از اکتبر 2023 تا ژوئیه 2024 تحت فشار قرار میدهیم.
تجربه صفحه اصلی جدید. در ابتدا در Google Marketing Live پیشنمایش شده بود و از امروز برای همه تبلیغکنندگان در دسترس است، برای مشتریان شخصیسازی شده است، روندهای اصلی، رفتار در زمان واقعی و گزارشهای پربازدید آنها را برجسته میکند. علاوه بر این، از یادگیری ماشینی برای جستجوی روندها و بینش ها استفاده می کند و آنها را مستقیماً در صفحه اصلی برای تبلیغ کنندگان قرار می دهد.
درباره نویسنده
اگر هنوز GA4 را راهاندازی نکردهاید، در اسرع وقت آن را شروع کنید. از Setup Assistant برای شروع جمعآوری دادهها استفاده کنید، سپس بعداً به عقب برگردید و داشبورد خود را سفارشی کنید و نماهای اضافی ایجاد کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. GA4 یک خار ناخوشایند در باغ بازاریابی بوده است. شاید این بسیار چشمگیر باشد، اما بیشتر تبلیغکنندگان اجرای ویژگی جدید Analytics را تا آ،ین لحظه به تعویق میاندازند. این یک ایده بد است.
ادغام با Campaign Manager 360. با این ادغام، می تو،د تصویر کامل تری از عملکرد کمپین خود را در کنار معیارهای رفتاری وب و اپلیکیشن مشاهده کنید.
این ویژگیهای جدید تنها زم، مفید هستند که واقعاً از محصول استفاده میکنید.
تو عمیق تر میتو،د اطلاعیه کامل و جزئیات بیشتر در مورد ویژگیها را در سایت بخو،د وبلاگ بازاریابی گوگل.
بهروزرس،های بیدرنگ در آینده نزدیک در دسترس خواهند بود تا به تبلیغکنندگان دید کاملی از سفر مشتری در حال وقوع بدهد.